Advertenties


Problemen met km-teller en richtingaanwijzer

Gestart door Ilona, 2 februari 2007, 21:30:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ilona

Hey allemaal,

Ik heb een vraagje...Sinds een paar weken doet mijn richtingaanwijzer en dashboard vreemd.
Als ik mijn knipperlicht uitzet, maar niet helemaal doordruk (bijv. als ik wil inhalen) dan klikt ie ineens heel snel achterelkaar. Ook geeft ie m.b.v. het groene pijltje de richting
niet aan. Als ik hem helemaal uitzet, heb ik nergens geen last van....

Dit baarde mij al zorgen, maar net gebeurde er nog iets. Ik reed op de weg 120, en ineens ging mijn wijzer naar beneden, naar de 20 en weer snel omhoog.
Ik merkte niets aan de motor of toerenteller, puur die km-teller. Is binnen een minuut of 10, zo'n 3 keer gebeurd dat hij naar beneden en weer naar boven ging. Wat zou er aan de hand kunnen zijn?  :?

Birt

Begin eens met de stekkers te kontroleren aan de achterkant van het dashboard. Ik heb ook al eens merkwaardige storingen erin gehad. Toen zat er gewoon een stekker een beetje los. Waarschijnlijk gebeurd na het vervangen van de lampjes achter in de unit.
_________________________________________________________________
als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel wil.

Ilona

Ik bedoelde natuurlijk snelheidsmeter :)

Ik zal er wel even mee langs de garage gaan, hopelijk zijn het echt de stekkers! Had namelijk hier op het forum gelezen dat iemand anders ook iets soortgelijks had gehad en het haar meteen 600 euro kostte :(((

sjaak

Met de snelheidsmeter heb ik ook problemen gehad en laten vervangen voor ca. 80 euro bij de dealer.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev