Advertenties


Banden-vraagje

Gestart door Ilona, 17 januari 2007, 19:55:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Ilona

Hallo allemaal,

Ik moet zeer binnenkort nieuwe banden onder m'n coupe laten zetten.
Ik heb er nu Michelin Pilot's onderzitten, maar deze bevallen mij eigenlijk niet goed. Bij droog weer zijn ze redelijk, maar bij nat weer zijn ze een ramp.  Kan iemand mij misschien aanraden welke merk/type ik er onder kan laten zetten voor een goede, maar sportieve grip? (195/50/15)

Alvast bedankt!

Gr. Ilona

Meganez

Toyo T1-S  (als ze nog verkrijgbaar zijn)

Stefan

Goodyear Eagle F1 GS-D !-! !-!

Maar ik denk dat je zo nog 84? verschillende suggesties voor banden merken en typen krijgt van iedereen....
Heb zo'n dergelijk topic eens eerder meegemaakt.... Y Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Kj

In elk geval geen Continental SportContact. Maken veel herrie en hebben naar mijn idee weinig grip.

Jan van Heteren

Citaat van: Nils. op 17 januari 2007, 20:03:14
Toyo T1-S  (als ze nog verkrijgbaar zijn)

Toyo T1-R de nieuwe versie is bij nat wegdek beter als de -S en is stiller

deze bevalt mij heel goed.. ;)
Meganomaniac

RaymondTroost


Falken FK452

wat een superband zeg.. net vers eronder, de band is trouwens ook nog maar net uit!

Ilona

Oh de prijs maakt mij niet uit. De Michellin Pilots hebben mij ook ook zo'n 85 euro per band gekocht, als de kwaliteit maar goed is.

Haha ja mijn vriend zweer bij Falken FK452 :-) Maar ikzelf zou misschien eerst Toyo's (T1 R of S) willen proberen.
La Beaute Verte, waar heb jij ze aangeschaft? Autobandenmarkt heeft ze volgens mij niet, of heb ik er overheen gekeken?

dreamer

mijn vriendin heeft ook toyo's onder haar auto, maar vind het (om het netjes te zeggen) drie keer niks...
maarja smaak/ rijstijl is persoonlijk he

Nick Mattheus

mijn smaak is nog altijd een pirelli p zero nero.

een top band !-!
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Timo Zuiderduin

idd Pirelli P-zero  !-!

en vermijd inderdaad de continental banden!! heb ze er nu onder liggen maar hoor constant de herrie ervanaf komen en ik veel grip!

zodra er een nieuwe set banden moet komen gaan er direct weer Pirelli's op!
ik had ze ook onder de Megane liggen en de grip die ik met de megane had was dan dat ik nu met de RS heb op conti's.

Paul B.

Ik sluit me bij Stefan aan

Goodyear Eagle F1 GS-D3  _o_


RaymondTroost

Ilona, ik heb ze gewoon bij me garage besteld waar me auto in onderhoud is.. maar www.leosautoservice.nl zal er ook aan kunnen komen, of vraag het cartrend die kan ook alles leveren.. www.cartrend.nl

maar bij leo ben je het beste uit denk ik (meeste kans)

RaymondTroost

heb ff de rekening opgezocht, met btw kwam ik uit op: 205/40r17   115.50 euro

niet goedkoop, maar het genot is er zker in terug te vinden, maatje van mij heb ook die toyo's.. met warm weer plakken ze geweldig, maar bij regen kan je beter op de fiets gaan, als je begrijpt wat ik bedoel ;) :q

Ilona

Hee jongens,

Ik heb besloten dat ik voor de Falken ZE512 ga :) De FE452 zijn er namelijk niet in de 195/50/15...
Heb er zulke goede reviews over gelezen en gehoord, dat het mij het proberen wel waard is! Ik ga ze bestellen bij autobandenmarkt.nl en zodra ze eronder zitten, zal ik jullie meteen laten weten hoe ze bevallen  Y

Ohja, nu zit ik even te dubben he...Ik heb geeeeeen idee hoe hard mijn auto gaat. Moet ik een H-band bestellen of een V? Kan het kwaad als ik er 2 V-banden onder laat zetten, terwijl ik achter nog 2 H banden heb zitten van Michelin Pilot Exalto?

Greetzzz

Stefan

is niet zo erg
H-banden gaan tot een snelheid van 210 km/h en V-banden tot 240 km/h
tenzij je een 2.0-16v hebt gaat je auto toch geen 210 km/h... :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev