Advertenties


Schade

Gestart door Patrick26, 15 januari 2007, 20:20:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Patrick26

Ik heb sinds vorige week een hele mooie deuk bij het voorwiel presies bij mijn dorpel in het hoekje van mijn wielkast...
Nu is hij al getaxeert en kwam het op +- 2000 euro..
ik heb nieuwe skirts gekocht en wou die gewoon over de schade heen plakken alleen moet ik dan wel een nieuwe voorscherm erop zetten..
weet iemand misschien hoe ik mijn dorpel kan terug trekken of moet ik dit echt laten doen

Greencabrio

ik heb ooit schade gehad met mijn peus 206 aan de dorpel. Daar werd een heel nieuw stuk tussengelast. En het beschadigde deel werd eruit gezaagd.

Patrick26

en dat was zeker een dure grap?

berry_p

dorpel valt bijna niet zelf terug te trekken.
dit is extra hard staal om de stijfheid van een auto te crieëren.

glaerox

Heb ook net een schade gehad aan mijn dorpel, een btje onderaan in het midden aan de rechterkant.

Is gerepareerd en overgespoten voor 400 euro.

dus 2000 vind ik best veel!

Patrick26

Ja dat komt ook omdat de deur, voorscherm, bumper ook beschadigd waren
het meeste kan ik zelf maken alleen niet die dorpel
heb het gehad met mijn oude auto een 19 16V en die was toen totall verklaard
heb een foto staan op de clubsite ik weet niet hoe ik hier een foto moet plaatsen

Nick Mattheus

+ nooit schade wegstoppen achter een skirt, ...
Komt je alleen maar slecht uit in de toekomst ;)

grtz
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Snap

Schade wil meestal zeggen dat de lak gebarsten is, dus kan er ook vocht in etc... krijg je roest na een tijdje :) Best gewoon laten maken, zelf een dorpel terugmaken is onbegonnen werk, werk zelf in een schadeherstelbedrijf. Als hij nog te redden is, wordt hij uitgetrokken met een "toren" (juiste benaming ontglipt me weer even) of er wordt een nieuw stuk ingelast, ik zou er in ieder geval niet mee kunnen leven wetend dat er schade is aan mijn auto :)

Maarten v E

Ik plaats het maar even hierbij ipv een nieuw topic aan te maken.
Ik heb mijn megane vandaag tegen een boompje geparkeerd... stomstom

dit als resultaat




Kan iemand me een indicatie geven van het bedrag om het te laten herstellen. Moet ik rond de 500, 1000 of 1500 gaan denken? de bumper en de lamp maak ik zelf wel.

alsvast bedankt

Groeten

Maarten

RaymondTroost

Aii maarten

dat is een lastige schade.. dit kunnen ze nooit meer uitdeuken of rechtrekken.. ik ben bang dat er een nieuwe achterscherm op moet dan... en dit is niet goedkoop, denk dat je zker wel die 1500 aan kan houden.. aangezien dit niet zomaar vervangen is..

succes

Marcelo

Shit Maarten,

dat is echt een nare plek ! ;(

ik zou gewoon overal navraag doen, en hopen op het beste,
ook zal ik even kijken bij de handige mannetjes die uit deuken, zonder lakschade.
(al gaat dat hier niet echt op) deze mensen zijn wel heel handig kwa uit deuken.
misschien valt er wat te redden, ik weet dat dit ongeveer €50 kost.
en indd Jeroen's advies opvolgen!! ik zou echter wel bij meerdere schade bedrijfen een offerte aanvragen.
dit kan onderling namelijk behoorlijk verschillen kwa prijs!

in iedergeval veel suc6 met je megane  !-! en hou ons op de hoogte ;)

Greetz, Marcelo

Maarten v E

pfff eerste offerte binnen :


ergens tussen de 2000 en 2500 bij een schade herstel bedrijf. Ze zouden een hele nieuwe achterplaat erin moeten lassen.  ZAterdag eens de grens over. heb gehoord dat het daar stukken goedkoper kan.

hij ziet er nu wel wat beter uit. de bumper heb ik rechtgeklopt en een ander achterlicht erin gezet, bedankt raymond daarvoor


ik hou jullie wel op de hoogte

gr
Maarten

Marcelo

Oke ,

dat is mij een behoorlijke klap geld.
euh mijn advies zoek iemand met schade en laat hem tegen jou auto rijden :x

dat werkt het beste  !-!

nou veel suc6 nog, en het bedrag vind ik een beetje TE hoog

Greetz, Marcelo

Maarten v E

Ik ben vandaag bij in Duisland bij een schade hersteller geweest en hij maakte me de deuk incl spuiten voor 1000 euro.

Voor 250 euro extra maakte hij ook al mijn krasjes/veegjes/deukjes en andere beschadigingen weg


lijkt me netjes toch?


het is veel geld, maar ik heb het er wel voor over
Groet

Maarten

Marcelo

ja indd als hij rondom kras / deuk/ en put vrij is vind ik het een net bedrag Y

das staat hij er weer gelikt bij ik zal het doen  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev