Advertenties

Angeleyes deel 5

Gestart door Jan van Heteren, 7 januari 2007, 11:28:31

Vorige topic - Volgende topic

paikey

Nu wil ik van' t weekend angele eyes kopen op 100% tuning,moet ik ze nu wel kitten of nie kitten??????????????????????
want nu weet ik het allemaal nie meer hoor...........

Jaap de Jong

Vannacht heeft de wagen de hele nacht buiten gestaan in de regen, heb 'm vanmorgen even gecheckt en er zat op een klein puntje bij de blinker van 1 unit na geen condens meer in... oftewel als ik nieuwe units zou kopen dan zou ik ze niet kitten.

Nu moet ik wel zeggen dat mijn units bovenaan nog wel goed gekit zijn. Als ik logisch nadenk lijkt het me dat dit geen kwaad kan, alles wat er niet in kan hoeft er ook niet uit :)

Adrenalin Junkie

Precies, dat lijkt mij ook!

Gewoon de bovenkant (goed) kitten, en de onderkant open laten.

Zelf had ik de laatste tijd heel erg last van condens, ik heb zelf de lampen (heel netjes) gekit voordat ik ze erin heb gezet. Dus veel te weinig kit gebruikt.
Nu baalde ik er laatst zo van, dat toen de auto de hele dag in de zon had gestaan, de meeste condens weg was, en ik met een fohn de lamp ook heb verwarmd en de rest van de condens weg was.

Daarna heb ik de lampen (terwijl ze gemonteerd zaten) beide aan de bovenzijde (heel dik) gekit. Om te kijken of het zo lukt, anders haal ik ze eruit.
En nu heb ik veel minder last van condens, volgens mij is het zelfs weg...

En nou is er een ring stuk... baal ik echt van

zonnetje

Wij hebben de lampen alweer een tijdje en geen last van condens vorming gehad. Alleen bij het afspuiten van de auto in de wasbox met warm water in de winter doet zich enige condens vorming in de hoeken voor die binnen enkele minuten weer is weggetrokken.

Onze lampen zijn niet gekit en het 'verdikken' van het rubber dat bij de knipperlichten met een rubber dat je bv knipt uit een binnenband van een fiets heeft bij ons geholpen. Hierdopor zit het knipperlicht voelbaar vast in de behuizing in tegenstelling tot het originele rubber.

Overigens vervang je niet de ring. Je hoeft alleen maar de ledjes te vervangen. Wij hebben toendertijd van RB-cartuning keurig nw ledjes ontvangen, reeds gesoldeerd en met weerstandje. Kwestie van koplamp uit de auto halen en via de onderzijde de kapotte leds verwijderen (even voorzichtig eruit trekken) en de nieuwe op de draden steken en weer in de ring plaatsen. (klink lastig maar is echt heel eenvoudig, kind kan mi. de was doen)

Volgens mij heeft Robert ze zelfs in het assortiment zitten die vervang ledjes. Let wel op dat je de juiste led dikte ontvangt/meeneemt anders gaan ze niet in de ring passen.

Succes.

Marius

ik gaat aankomende zaterdag angeleyes monteren.
afgelopen zaterdag al gekeken hoe de orginele vast zitten, maar volgens mij moet heel de voorbumper eraf. :neen:
en dan nog het probleem met de stekkers l-.

is weer een leuk klusje voor zaterdag

peterachterop

Dat is ook het enige wat ik heb gedaan.
Het rubbertje vanhet knipperlicht vervangen door een dikkere.

verder zorgen dat de ontluchtingsbuisjes achterop de lampen naar beneden wijen zodat daar niks in kan lopen.

peterachterop

mario, met de bumper eraf is het makkelijker aangezien de lampen over een metalen plaatje heen moeten schuiven.

Zorg dat je op tijd begint.
Als je dan nog wat nodig hebt m.b.t. de stekkertjes kun je nog naar de winkel.

anders zit je de hele zondag zonder licht.

Marius

Citaat van: Remko de W. op 11 oktober 2007, 10:45:32
Nee Peter, de bumper moet er helemaal af bij een ph2,
omdat achter de bumper nog een bout van de koplamp zit...

zit idd nog een boutje, en kan er via de onderkant niet bij.
ik had ook ergens gelezen dat ik de stekkers van de orginele lampen eraf moet halen,
en die op de angeleyes moet zetten.
maar die stekkers zitten toch ingebouwd in de lampen zelf?

Flex

Afgelopen weekend angeleyes erin gezet. Staat zeer netjes. Nog geen last van condens en wel geheel gekit, de tijd zal het leren.
Helaas de bevestigingen voor de unit aan gord gedraaid. Deze weer vervangen.
Nu weer dikke prima  Y
Dus gister bumper er weer af gehad voor de 2de keer  l-
Stekkers heb ik dmv. kabelschoentjes gedaan bij het stadslicht iig met behoud uiteraard van de originele bekabeling.

Sjors

He Mario

Neem je zilvere of zwarte angeleyes ?
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Marius

de zilvere
staat beter bij een grijze megane denk ik

Oldskool

ik heb nu dus het probleem dat 1 van mn ringen niet meer blauw brand op stadslicht. maar voor s'avonds brand wel de hele koplamp, behalve de waarschijnlijk kapotte blauwe ring. hij knipperde vandaag een paar keer en toen viel het licht eruit weg. heb ze net 2 weken erop zitten 8)7. hoe moet ik dit nu verder doen?

zonnetje

Dit en de vorige topics doorlezen, antwoord op deze vraag is al vaker gegeven.

Succes

Oldskool

ik heb het wel gezien hoor. maar moet ik dan zo'n ring vervangen of de ledjes?

peterachterop

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev