Advertenties


Angeleyes deel 5

Gestart door Jan van Heteren, 7 januari 2007, 11:28:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kevjan

Hoe zit het trouwens met de lampfittingen van angel eyes? Worden daar dezelfde fittingen gebruikt als in de originele lampunits (H1) ?

Ik heb van de week namelijk Xenon verlichting op de motor gebouwd en ben daar zo enthousiast over dat ik dit misschien ook wel in de auto wil... Maar angel eyes zie ik ook wel zitten, maar als daar andere lampen in moeten is het natuurlijk verstandig om te wachten met Xenon...

Wie helpt me uit de brand?

Niels van Dijk

Zo te zien op de foto van jou auto heb jij koplampen met schotje. Dan zitten er ok H1 lampen in. In de angeleyes zit ook H1 dus als je een H1 xenonset hebt kun je hem gewoon overzetten..

Kevjan

Koplamp met schotje? Bedoel je dan dat de ruimte van groot- en dimlicht gescheiden zijn in de koplamp??

Zou wel ideaal wezen Y . Bedankt iig :) .

Niels van Dijk

Ja,
Dan zitten er 2 H1 lampen in ipv 1 H4 !-!

Kevjan

Okee, dan snap ik hem. Dat is bij mij idd het geval.

Kevjan

Ik stel gewoon nog een vraag... :)

Komt de electrische hoogteverstelling te vervallen bij Angeleyes??

Reinier Goorden

Ja, das ook 1 van de redenen dat ik ze niet heb Y

Jaap de Jong

#112
Hi all,

Probleempje:
Al ruim een jaar heb ik rondgereden met een set angeleys in m'n megane coupe 1.6e phase 1. Ziet er uiteraard super strak uit; alleen had ik altijd het probleem dat de unit aan de bestuurderskant beslaat. De andere niet. Nu was het zo dat de "slechte" unit door mijzelf gekit was en de andere door m'n garage; ik dacht dat dit de oorzaak was. Heb Xenon ingebouwd in de lampen maar het beslaan was ook voor de tijd het geval.

Aangezien ik me er toch wat aan begon te storen heb ik een nieuwe set angeleyes besteld. Deze heb ik door m'n garage laten kitten en inbouwen; er zit overdadig veel kit in dus weet vrijwel zeker dat ze beide dicht zijn. Heb ze er nu 2 dagen in zitten en tot mijn verbazing beslaat WEER de unit aan de bestuurderskant en de rechterunit blijft schoon.

Zijn er hier meer mensen die hier last van hebben en liever nog mensen die hier een mogelijke oplossing voor hebben? Ligt het wellicht aan luchtstromen in het motorcompartiment die verschillen omdat de ruimte achter de linker unit beduidend kleiner is dan die achter de rechter unit. Of is het een standaard productiefout oid waardoor dit komt..?

Graag jullie reacties :)

Niels van Dijk

Ik heb er bij de knipperlicht fitting een dikker rubber tussen gezet. Toen was het bij mij weg
Misschien bij jou ook het geval?

Oldskool

hoe krijg je die dingen aangesloten? met dat stekkertje snap ik het nog wel. maar er bungelen ook nog 4 draden uit die zeker moeten worden aangesloten op de oude aansluitingen zeker? en ik las ook dat ze er niet helemaal goed in gaan? en dat de rondingen van de angel eyes soms niet branden? wie kan mij duidelijk vertellen hoe het precies in zn werk gaat zonder mij te verwijzen naar de F.A.Q.? want daar word je ook niet veel wijzer van voor een leek als ik ;). dus als er iemand is die het me wil vertellen.... of erbij kan helpen met het plaatsen van de angel eyes. dat zou het beste zijn !-!. van hartelijke voordank alvast :).

Oldskool

ik vraag het toch normaal? de 1 die zegt dit en de ander dat. word je toch ook niet veel wijzer van? als jij een link voor mij hebt waar het duidelijk instaat, dan hoor je mij ook niet meer haha :D.

Oldskool

weet iemand het of heeft iemand een beschrijving ervan? ze liggen nou stof te happen haha ;)

Tec.X

als je in de buurt van almelo woont kom maar keertje langs zet ik ze er wel in voor jou....

Oldskool

toppie jongen !-!. ik heb wel gelzen dat je je bumper moet afplakken ofzo en allemaal andere fratsen. zijn die angel eyes soms iets hoger dan de normale dan? veel dank alvast !-! !-!

Tec.X

nee heb ze er toen gewoon ingezet geen probleem

maar als je langs wil komen moeten we even een tijd en datum afspreken. ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev