Advertenties


Armsteun vraagje

Gestart door Kj, 1 januari 2007, 20:02:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Kj

Ik heb allerlei armsteunen voorbij zien komen bij het doorzoeken van het forum, wie kan me een goed adviseren voor een nette prijs? Het is voor een 1.6 16V Phase II mocht dat wat uitmaken (volgens mij niet?  8)7)

Nick Mattheus

ja ben hier ook eigelijk wel benieuwd naar :q ;)

ik rijd trouwens een phase 2 cabrio
dacht wel dat hier verschil opzit t.o.v. een coupe ;) !-!

grtz
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

basE

Kijk eens op www..loweb.nl
Heb op mijn vorige auto (een coupe) een armsteun van hun gehad. Zeer makkelijk te installeren goede service en kwaliteit was ook top.
69 euro kost ie voor een megane en dat is volgens mij met stoffen bekleding, hij is ook leverbaar in leer.


Kj

Zien er strak uit! Hou deze zeer zeker in gedachten.

Zat ook op marktplaats te surfen, maar zie daar veel van 27,50 staan. Ik twijfel aan die kwaliteit. Iemand daar toevallig ervaring mee?

vdwaldennis

ja das troep van carpoint bedoel je denk ik
Die moet je niet kopen past voor geen meter

Kj

Kijk, dat is tenminste een duidelijk antwoord! Dank je!  !-!

bas1984

gewoon eentje orgineel renault kopen  _o_

heb ik zelf ook! en zijn perfect en passen helemaal perfect!

tussen coupe en cabrio zal geen verschil zitten aangezien ze op je stoelrails worden bevestigd  ;)

Greencabrio


Kj

@ Bas, ja, wat kost ie origineel Renault? En is het dan stof, leer, kunstleer?

MB82

Op hbase.nl kan je op kenteken zoeken en staan er kamei armsteunen voor renault. leer = 160 euro en stof = 125 euro. Klopt wel aardig dacht ik. En idd carpoint laten liggen...

Kj

Hm, ik heb blauw leer. Dat hebben ze dan weer uiteraard niet.... Maar 160 euro vind ik wel weer heel erg veel.

@ BasE: Volgens LoWeb (heb daar een offerte aangevraagd) is hun armsteun niet in mijn auto te monteren vanwege de achterruitbedieningsknopjes....

basE

Je komt wat moeilijker bij de knopjes dat moet ik toegeven maar het kan zeker ik zou gewoon ff opbellen naar hun, meen me te herinneren dat die man toen zei dat het bij een cabrio niet kon maar bij een coupe wel.
Ik heb m iig in mn auto gehad en heb er veel plezier van gehad.
Je kan m gewoon passen voor je hem koopt en dan kan je zelf ff kijken of het wat vind.

Kj

@ Remco & @ BasE: Hadden jullie ook een Phase II?

Kj

#14
Sorry Remko   8). Maar bedankt voor het snelle antwoord  !-!

Ps: Welke kleur armsteun heb jij gemonteerd? Grijs of zwart? Ik zit te dubben of grijs of zwart nu het mooiste staat. Ik heb namelijk een donkerblauw lederen interieur.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev