Advertenties


Centrale deurvergrendeling

Gestart door joey, 5 december 2004, 17:08:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joey

Ik heb een Phase 1 coupe. Deze heeft centrale deurvergrendeling op de sleutel. Ik ben niet tevreden over de werking hiervan omdat deze zelfs binnen een straal van 10 meter niet goed werkt. Ik moet echt goed richten op de sensor en vlakbij de auto staan om de auto te ontgrendelen.

Ik heb al nieuwe baterijen in de sleutels geplaatst maar dit helpt niet.

Misschien weten jullie een oplossing?

Alvast bedankt.

ThE-BaKeR

Heb ik ook. Volgens mij is hier niet veel aan te veranderen. De nieuwere types hebben een ander systeem met andere frequentie ofzo?!

Ferdi

de fase 1 auto's ('96 t/m '99) werken op een infrarood systeem wat idd niet geheel naar wens werkt... ook is het een groot nadeel als je een sleutel kwijt bent, die kun je alleen bij de Renault dealer bij laten maken... de fase 2 werken weer op freqeunties... het is een bekend probleem wat eigenlijk niet op te lossen is... alleen een alarm aanschaffen zal de enige oplossing zijn  :D

wess

#3
en zelfs dan.............. zit je nog met de infroroodstartbeveiliging  >:(

Erik van der Velde

Citaat van: Ferdi op  5 december 2004, 20:07:49
de fase 1 auto's ('96 t/m '99) werken op een infrarood systeem

t/m oktober '98  ;)

Stefan

Fase II werkt idd een stuk beter, maak m open van grote afstand.
dit heeft te maken met het feit dat het idd op een andere manier werkt.
Daar doe je helaas niks aan bij een fase I :-\
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ThE-BaKeR

Of je moet het hele systeem van een phase2 overzetten, maar dan ben je nog wel even zoet. Jammer dat er geen oplossing voor is. Had graag ook wel een groter bereik willen hebben voor mijn centrale vergrendeling...  :(

Wouter

Het probleem is denk renault eigen, collega van mij met een Clio uit '98. Heeft t zelfde probleem. Maar mijn coupe uit '98 met alarm doet het vanaf veel verder. Nooit geen last mee. Misschien toch is aan een alamr denken als het je heel erg irriteerd. ;)
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

wess

ander voordeel als je niet zover bereik hebt,
dat ie niet per ongeluk open schiet als ie in je jaszak zit :P

Erik van der Velde

Als je de knop indrukt en de deuren of kofferbak niet opent dan gaat hij na 20 seconden weer automatisch op slot

wess

das waar ja, maar 't gaat om 't idee

Erik van der Velde

Yep, dat is zo. Een opletten iemand heeft 20 seconden de tijd om de auto te openen en kan daarna rustig z'n gang te gaan.

wess


coupe-monte-carlo

dat heb ik dus ook, sta ik binnen (thuis), wil ik snel effe iets uit de auto pakken, dus open van binnen de deuren  ::)
laat de sleutels achter op de tafel, en ga naar buiten, eenmaal bij de auto gekomen, bam, deur weer op slot, kun je weer terug lopen omdat je je sleutels nog op tafel hebt liggen  :)

soms dus ook best irritant als je luxe gewend bent  ;)

Ronald

maar je blijf wel lekker fit met al dat heen enne weer lopen of niet dan  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev