Advertenties


Katvervanger 1.6e

Gestart door MB82, 29 december 2006, 22:52:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MB82

Mede Meganers,

Vanwege de APK is mijn Sebring katvervanger weer vervangen voor de originele katalysator. Nu wil ik eigenlijk weer een katvervanger monteren want de originele katalysator geeft wat problemen en ik mis weer dat beetje koppel wat ik er bij kreeg met de katvervanger. Het grote nadeel van de katvervanger vond ik het geluid, ondanks de sebring einddemper kwam er een hol en blikkerig geluid vanaf. Nu heb ik bij Superspint een katvervanger gezien met een soort van demper er in.

Supersprint:


Sebring:


Heeft iemand ervaring met de supersprint katvervanger? Hoe wordt het geluid met deze katvervanger i.c.m. alleen een sebring einddemper? Bij voorbaat dank!

(Betreft: RMC 1.6e uit 96 met originele middendemper/spruitstuk/luchtfilterhuis en sebring einddemper)

RaymondTroost

ik zou het niet wteen... maar waar heb je die van sebring vandaan?? en die supersprint?

MB82

Die Sebring had ik besteld bij Brezan, de supersprint kon ik ook bestellen maar die was 70 euro duurder dus ben ik voor de sebring gegaan omdat ik daar ook al een einddemper van had.

RB Cartuning

Beste leden,

Als er meer leden zijn die interesse hebben in een katvervanger, dan kan ik daar wel een mooie groepsbuy van maken.

Laat me maar weten of er animo voor is?

Groeten,

Robert
RB cartuning

Greencabrio

Nou dan ook maar even mijn vraag hier. Zijn er ook katvervangers waarmee je wel door de apk komt?

RB Cartuning

Nee, alleen als je een sportkat koopt, maar die zijn vaak erg prijzig en niet voor elke auto leverbaar. Deze katvervangers moet je eraf halen ( 15 min werk) als je naar de apk gaat en er daarna weer opzetten.

Groeten,

Robert
RB cartuning

Greencabrio

#6
oke Robert bedankt,

Zou je eens wat startprijzen op het forum kunnen zetten? 1.6e 8v

TrickeY

ik heb ook wel intresse in een katvervanger.
voor een 2.0 16v

kom maar op met die prijzen

Decepticon#1

Idem voor een 2.0 achtklepper!  !-!

RaymondTroost

ik heb ook wel interesse robert.. 1.6 8v laat maar zien wat je startprijs = mischien wacht ik niet eens op de groepsbuy, aangezien ik er wel haast bij heb :P

MB82

Ik wil eerst weten wat voor een geluid die supersprint geeft :q (voordat ik de sebring weg doe)

RB Cartuning

Beste leden, hieronder staan de groepsbuy prijzen van Sebring en Supersprint. Deze prijzen geleden vanaf 3 leden...

Sebring katvervanger:
1.6 8v      135,-
1.9 TDi     145,-
2.0 8v      145,-
2.0 16v     145,-

Sebring spruitstuk:
1.6 8v       425,-

Supersprint katvervanger:

1.6 8v      325,-

De supersprint is een stuk duurder omdat je 2 delen nodig hebt bij hun (niet dus alleen het deel met de demper erin zoals afgebeeld aan het begin van de topic). Ik denk dus dat het interessanter is om het bij Sebring te houden voor een groepsbuy..

Groeten,

Robert
RB cartuning



RaymondTroost

Oke.. das mooi robert..

Nou Bestel die voor mij maar alvast, of er nou wel of niet genoeg animo voor is.. of heb je de 1.68v op vooraad? Ik vul op de site wel het formulier in.. Met als formulatie groepsbuy.. Als die er is zou je mij dan een belletje kunnen geven.. Dan kom ik er direct om :P

Dus een lijstje voor de mensen die een Sebring 1.6 8v katvervanger willen

:Raymond



TrickeY

ik pas ervoor, vind hem toch te prijzig.

succes er mee :)

MB82

Ik heb er al 1 van sebring en vind de supersprint toch wel iets te duur, zijn ook idd 2 delen. Bij de 1.6e merkbaar meer koppel! Overige motoren kan ik zo niet zeggen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev