Advertenties


CRASH!!!

Gestart door sjender, 27 december 2006, 19:00:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

sjender

Jazeker...
Echter is de levertijd flink lang helaas....

sjender

#16
Vandaag weer flink bezig geweest (in de regen) om de megane weer in orde te krijgen.
Een flinke tegenslag gehad; er blijkt toch een deel van het geraamte verbogen te zijn waardoor het zijscherm niet helemaal lekker vast kan, dit kwam pas aan het licht toen de voorbumper eraf was.
We hebben het nog een beetje recht kunnen buigen, genoeg om de koplampen en de zijkap vast te kunnen zetten.
Hieronder wat foto's:

Zo stond hij vanmorgen op me te wachten


Hier is goed te zien dat het geraamte is ingedeukt


Een krik om het geraamte weer recht te buigen en ook de rest wat terug gebogen


En dan nog 2 foto's met mijn nieuwe koplampen erop (nieuwe angel eyes  >:D)



dreamer

begint er weer netjes uit te zien hoor, maarruh wat gaat er met de bumper gebeuren die erop zat?
als je deze weg doet, ik ken iemand die er wel iets mee kan mits de lampen nog heel zijn en de prijs goed is.

sjender

De lampen zijn nog in orde.
Je mag hem van mij overkopen, ik heb er toch nix meer aan.
Zeg maar wat je ervoor wilt geven...

Timo Zuiderduin

Let je wel op dat je niet zo zonder voorbumper mag rondrijden  --


berry_p

Citaat van: Timo Z.(Clio RS) op  7 januari 2007, 23:41:14
Let je wel op dat je niet zo zonder voorbumper mag rondrijden  --

en... ?

vloeken mag ook niet :q

;)

lúk

ik wou net zeggen weetje hoevaak vrienden van mij al wel niet zijn aangehouden zonder bumper  :D
en elke x is het de laatste waarschuwing  :D :D

dreamer

je kan (eigenlijk niet natuurlijk) zonder bumper rijden voor een paar dagen en als oom agent ziet dat je hem volop aan het heropbouwen bent na een crash word er niet te moeilijk over gedaan afhankelijk van je rijstijl en de tijd die erover gaat met de wederopbouw.
ik heb dr ervaring mee helaas  ;(

dreamer

kun je me een prijsindicatie geven voor de schadebumper via pm, als je een mooi prijsje hebt kan ik meteen aan mijn project beginnen om van de jouwe en een originels iets aparts te maken.

groeten lonely driver (via de pc van dreamer)

kremers

las het net zelf pas, maar idd geluk bij een ongeluk gehad  ;(

het enige wat ik me dan wel af vraag is hoe komt de verzekering erbij om zo'n auto maar te taxeren op 4000,- ?

Zo'n auto met optie's en gedane extra's leveren normaal (bij mijn verzekering) extra waarde op !

Voorbeeld:

Megane Cabrio 1.6 16V BJ 2002
heb mijn auto net aangekocht: voor bedrag XXX
auto heeft een gemiddelde aankoopwaarde van 14.500 op het internet
Deze waarde blijft 3 jaar van toepassing ongeacht er met de auto gebeurt.
na deze periode  wordt het traps gewijs afgebouwd in waarde.
daarbij voor 3,50 per maand mag je 1x in het jaar een eigen schade krijgen zonder dat er no-claim wordt afgehouden

dus ik vindt persoonlijk 4000,- beetje min en was er persoonlijk niet mee accoord gegaan.

Meer info over de verzekering stuur me een PB (Ik doe er zelf niet in Beye the way  :) )


maar goed gedane zaken maken geen ommekeer !
Succes met de wederopbouw van je bolide !

dreamer

laatst een mailtje gestuurd maar nog geen reactie, laat ff weten via pm waar en wanneer ik hem kan ophalen bij je.
ik hoor het wel van je

sjender

Hoi,

Mail adres doet het niet meer  :q
probeer het eens naar sander[AT]hullenaar[PUNT]eu

Snap

Ik zou toch oppassen met de auto zo terug te maken. Het lijkt op het eerste zicht alsof er niets krom is, maar dat kan al zijn na een licht tikje. Ik weet nu niet hoe het in Nederland zit met keuring etc, maar hier in Belgie moet een auto die total-loss is verklaard, gekeurd worden na ongeval. Dan wordt de auto helemaal opgemeten langs beneden, en dan kan je nog voor verrassingen komen te staan. En het meeste bedrag van een schadeherstelbedrijf zijn gewoon werkuren, werk namelijk zelf in zo een bedrijf. De kosten voor het vernieuwen van de schade valt altijd wel mee, maar als er dan nog eens bv 10 uren werk bijkomen, dat scheelt al gauw 400-500€ bij de meeste schadebedrijven, die spaar je dan zo uit door het zelf te doen :)

Haas

### van je schade... :(

ff offtopic: wat voor merk sideskirts heb je erop zitten?

Wat betreft dat totallos, hij is economisch totalloss neem ik aan, niet technisch toch? Kortom, Snap, dan zit je volgens mij niet met een keuring te koekeloeren.

dreamer

aangezien de wagen thuis voor de deur staat zijn de kentekenpapieren niet ingenomen en is deze dus niet totalloss verklaard, technisch dan dus complete herkeuring om hem op de weg te krijgen/ houden is niet nodig.

mailtje komt er z.s.m. aan  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev