Advertenties


electrisch raam.

Gestart door anusbaf, 26 december 2006, 15:27:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

anusbaf

als ik mijn raam open doe gaat die goed omlaag. maar wanneer ik hem weer omhoog wil doen klapt de achterkant omhoog en komt deze uit de geleider. het beugeltje wat op het raam vast geklonken(gepopt) zit is afgebroken.

iemand enig idee of dit te vervangen is? en mischien dat iemand er eentje heeft liggen?



Paul

Dit onderdeel is los te koop.
De meeste dealers hebben ze op voorraad.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

anusbaf

en mischien ook een idee wat dit ongeveer kost?
en die popnagel/klinknagel is die zelf aan te brengen?
en zit die er ook bij?

Paul

Weet ik niet wat die moet kosten, maar is niet duur meen ik.
Het popnageltje zit er dacht ik ook bij, maar weet dat niet meer zeker (kan ook los zijn)
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

anusbaf

oke bedankt morgen maar weer is even naar de dealer dan. en hopen dat het lukt. bedankt

anusbaf

#5
nou vandaag zo een nieuw beugeltje gehaald(iets van 3,50 met popnagel). kwam ik thuis ik denk nou even dat beugeltje er op en het is opgelost. nou nee he beugeltje breekt weer af. dus raam rubber aan de binnen kant er uit gehaald. is heel dat rubber kapot. en precies op die plek blijft dat beugeltje hangen.

dus nu de vraag is dit zelf te vervangen zo een rubber. en wat kost ongeveer een rubber?

dit gebeurt er dus als je het raam omhoog doet. de achterkant gaat omhoog maar de voorkant niet.


en hier kan je zien hoe kapot het rubber is.


Marcel

heb et zelfde probleem met me Coupe ff een niewu beugeltje halen en dan ist klaar . Gr Marcel

Boy

ik heb dit ook gehad aan de pasagierskant.. ik heb de ruit er gewoon weer terug in geduwt en nu werkt ie weer normaal....

anusbaf

had hem er ook terug ingeduwd maar dit heeft geen zin gehad.

maar vandaag op de sloop nog een rubber uit een auto gehaald. koste me 40 euro. en nog een nieuw beugeltje bij de renault. en heb hem weer werkend gekregen.

Thijsie

Ik heb dus precies hetzelfde probleem. Als ik hem dus om haal dan kan ik hem weer terug duwen dat ie weer vast klikt, alleen klapt dit er dus afentoe uit. De rubbers zijn bij mij ook kapot. Van de zomer maar even maken. Zijn de rubbers van de ramen van de ph1 en de ph2 hetzelfde? Want ik kom vaker een deurtje tegen van een ph1 dan van een ph2!

tnx :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev