Advertenties

niet funtioneren keycard

Gestart door drbiqs, 13 december 2006, 00:28:29

Vorige topic - Volgende topic

drbiqs

Heb al een aantal keren gehad dat de keycard afstandbediening het niet meer doet.
De bordcomputer geeft normaal aan als je battery vervangen dient te worden,niks van dien aard te zien.
Al verschillende keren de battery vervangen doet die het een tijdje en dan is het weer afgelopen,krijg ik m;n auto niet meer op slot.want
Ga morgen voor de tweede keer maar weer is naar de dealer,want dit is niet leuk meer.
Komt dit mischien bij de andere renault rijders bekend voor??
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

Jeroen

Timo Zuiderduin

Ja, dat is een typisch Renault nieuwe generatie kwaaltje!

net als bijvoorbeeld de automatische bandenspanningsmeters die nog weleens raar doen!

ivo1971

ja ik heb het ook af en toe.
Ben ook al naar de dealer geweest om de kaart te checken.

rombartus

Ik heb er ook af en toe last van.

matthew

Het kan zijn dat het batterijtje geen goed contact maakt,het wil nog wel eens gebeuren dat het ijzeren lipje langs de batterij schiet en dan is er dus geen gesloten stroomkring meer en werkt de kaart niet.
Je kunt proberen om het klemmtje wat strakker te buigen of een simpele oplossing voor nood eventueel een stukje karton(klein) tussen de batterij en de kaartbinnenkant doen zodat de batterij niet kan verschieten en dus gewoon contact blijft maken.

succes ermee (als dit het probleem is natuurlijk)

GVR

Een keer lasr gehad en na het draaien van de batterij was het weer opgelost.Daarna nooit meer last van gehad.(ff afkloppen)

drbiqs

ik heb al tot 4 keer toe andere batteryen er in gedaan en nog doen ze het niet. >:( >:(
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

A110

Probleem heb ik ook gehad.

Nieuwe batterijen erin gedaan en toen was het probleem over. Tot een week later weer hetzelfde probleem (best ###lig als je Rotterdam staat en je wilt na een drukke werkdag naar huis) heb toen inderdaad het batterijtje eruit en er weer in gedaan en even gedraaid en tot op heden geen probleem meer gehad.

Heb wel een paar weken de reserve kaart bij me gehouden voor nood.

Jeroen

drbiqs

Ben vandaag naar de dealer geweest en die vertelde mij (wat ik al lang wist l-) dat m'n keycards kapot waren.
Kan nu dus voor 400 pleurie's nieuwe kaarten aanschaffen. >:( >:( >:( >:(
Heb Renault Nederland vanmiddag gebeld en nu is het wachten op antwoord,of ze er wat aan gaan doen.

rombartus

Dat is ###lig voor je......
Hoop dat ze je tegoed gaan komen.
Succes ermee.
Groetjes Bart.

drbiqs

De dealer is me toch wat tegemoet gekomen en moet nu 60% van de keycards betalen. ;( ;(
Zijn ondertussen besteld en ben benieuwd hoe lang deze nu weer mee gaan. :?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev