Advertenties


Rotterdam e.o meeting deel 5

Gestart door RdW, 11 december 2006, 18:34:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sjors

Kan er helaas niet bij zijn want moet werken.

@ Michel: Super velgen man. Staat echt heel dik  _o_
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Leon

Nee niet echt druk he  :D

Het is niet de bedoeling dat dit de vervanger ging worden van de regiomeeting van R'dam. Maar ik dacht meer van "joh leuk, als er iemand zin en tijd heeft kan die langskomen"

Maar goed;
18/05/2007 om 20.00 uur
Parkeerplaats strand van het haringvliet (Hellevoetsluis kant)

Opkomlijstje
michel81 (als het weer en de opkomst het toelaat)
Leon

Komt als het goed is nog een clio 16v en een clio 2, gt turbo en alpine onder voorbehoud.

Jacob

zou inderdaad wel leuk zijn geweest om beide "minimeeting" gelijk te laten vallen, we zijn tenslotte allemaal renault liefhebbers (tenminste neem ik ff aan zo :-))

Goed plan om een datum/tijd neer te zetten en vervolgens ook een lijstje te maken (zie hieronder), maar "parkeerplaats strand van het Haringvliet (Hellevoetsluis kant)" waar is dat ? Ken ondertussen redelijk wat in regio R'dam, maar bij mij gaan er geen bellen rinkelen bij bovenstaande opmerking.

Staat bij mij soweiso nog ff ter discussie, zal vrijdagavond wel naar Zeeland gaan dus wellicht dat ik er nog langskom (zolang ik dan maar weet waar de minimeeting is).

Opkomlijstje
michel81 (als het weer en de opkomst het toelaat)
Leon
Jacob (als hij kan achterhalen waar het is  ;))

Komt als het goed is nog een clio 16v en een clio 2, gt turbo en alpine onder voorbehoud.
(laatste trouwens een r5 alpine? Zeker ff fotootje trekken dan)




michel81

he jacob.
dat is als je over de n57 rijd naar de dam!!!
dan moet je de laatste afslag hellevoetsluis hebben en dan de paralel weg naar de dam nemen.
hoop dat je hier genoeg aan hebt.

Leon

Als er voor morgen nog meer animo is hieronder dan even een zelfgemaakte route beschrijving welke je het makkelijkst kan rijden vanuit R'dam/spijkenisse

Botlek tunnel door,
Door de thomassentunnel en afslag brielle/hellevoetsluis/middelharnis aan houden (dus direct na de tunnel de afslag op, hier maak je een vrij scherpe slinger daarna zit je op de N57.

De n57 (je rijd over 2 bruggen) en komt bij de 1e stoplichten. Hier ga je rechtdoor.
Na een kilometer of 3 kom je bij de 2e stoplichten en ook hier ga je rechtdoor.
Na een kilometer of 2 kom je bij de 3e stoplichten en ook hier ga je rechtdoor. (herkenningspunten zijn, een carpoolplaats en een boerderij aan je rechterhand)

LET OP na +- een kilometer krijg je een afslag naar links, deze neem je.
Op deze weg neem je de 1e rechts en daarna meteen weer rechts, deze weg blijf je uitrijden en dan zie je de parkeerplaats vanzelf aan je linkerhand.


Ik ben benieuwd hoe veel auto's/mensen er zijn morgen en of het eventueel voor herhaling vatbaar is, en misschien maandelijks een vaste prik kan gaan worden.

grt

Jacob

Beide bedankt voor de toelichting en routebeschrijving!!

Ga het zelf alleen niet halen, moet morgenavond voor 20:00 in Zeeland staan en dat gaat niet echt samen met deze "mini-meeting".

Volgende keer probeer ik er natuurlijk wel bij te zijn!!

michel81

hallo luitjes,
zoals jullie waarschijnlijk al haden gelezen elders op het forum word er 2 en 3 juni een show plaats bij kerkhof en vissher te rotterdam.
het lijkt mij leuk om deze gelegenheid gelijk te gebruiken als een meeting.
dan kunnen we daar kijken naar alle mooie dingen en gelijk weer eens een praatje maken met elkaar.
graag hoor ik of hier belangstelling voor is en welke dag het beste uitkomt voor mij is dat in iederen geval zondag 3 juni.

groeten michel.

Naati

Komt er hier nog eens een keer een meeting??
Zou het wel leuk vinden die een keer mee te maken, ff sfeer proefen Y
--

Sjors

Lijkt me een goed idee.

Lokatie maakt bij de meesten niet uit alleen de datum is een probleem.

Maar gil een datum en denk 3 weken vooruit en dan kunnen we een lijstje maken !  !-!

Welkom trouwens!
Monte Carlo!! aan de Maas!!

michel81

he lijkt me weer een goed plan !!!
maar heb dan wel erg in het club weekend.

Sjors

#85
Heb je gelijk in Michel!

Oke eh laat ik eens wat roepen!


Donderdag 19-7-2007      20.00

MC Barendrecht of Burger king Schiedam?

Vul hieronder het lijstje maar in. FF knippen en plakken! alleen als er voldoende animo is.

Zeker:
Sjors


Onzeker:

Monte Carlo!! aan de Maas!!

Dirk Kuipers

Donderdag 19-6-2007      20.00

????

Dat zijn we al geweest.. :P

Sjors

Waar heb je het over Dirk  8)7






Dank u  !-!
Monte Carlo!! aan de Maas!!

michel81

he sjors is het niet beter om het op een vrijdag avond of een zaterdag te doen !!!

Sjors

Vind ik ook prima. Alleen ik werk tot 21.00 dus ik zou dan later aan komen kakken ;)

Of je moet de meeting om 20.30 starten ? !-!
Monte Carlo!! aan de Maas!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev