Advertenties


Rotterdam e.o meeting deel 5

Gestart door RdW, 11 december 2006, 18:34:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacob

Ik las het Sjors, blijft klote. Geen zorgen, komen vast nog wel een aantal regiomeetings  !-!

Sjors

Ach ja je versnellingsbak vervangen kun je niet plannen he  ;)

Ce la vie !

Maar het komt goed en komen nog meer meetingen inderdaad!  !-!
Monte Carlo!! aan de Maas!!

michel81

ja kijk jacob das natuurlijk ook een kunstje he zoon vrouwtje uit je auto laten komen :q.
helaas ging ze er ook weer snel uit dus das wat minder ;(.
maar maakt mij ook niet uit hoor waar ik ben bang dat het mij toch ook niet lukt was bvandaag om 20:20 pas thuis.

meg-freak

tot hoelaat blijven jullie daar want meer eerst naar school

Jacob

Zal voor mij niet echt super laat worden vrees ik (max 21:00/21:30). Had je trouwens ook ff teruggemaild vanavond.

nico

#65
Olla, Ik ga het ook niet redden Jacob, ik zit nog in Barcelona. 8)
We zijn vanavond pas om 22.00 uur thuis. Adios --
Ik stuur wel binnenkort een PM

Ricardo

Hoi Jacob, kan ik vanavond wel gewoon me matten ophalen ? ps ik blijf zelf ook niet te lang, moet nog het een en ander doen namelijk. Gr Ricardo  (ps je hebt me nummer mocht t niet doorgaan ofzo)

Jacob

Ricardo, vooralsnog moet het gewoon lukken om de matten af te leveren. Kan echter wel zo zijn dat ik iets later ben, zit nu nog in Nunspeet bij een klant en heb net gezien dat het verschrikkelijk druk is onderweg (en gooi gelijk na het posten van dit bericht de comp uit  !-!)


Leon

We hebben 18 mei een kleine meeting nabij Rockanje (of carpoolplaats of grasveld bij de haringvliet sluizen) kan de regio meeting toch ook komen?

michel81

he leon,
zouden we even moeten kijken wie er allemaal zouden kunnen.
en voor de duidelijkheid wie zijn we dan!!!

Leon

welgetelt 3 mensen van de RTC, maar als het goed is 5 a 6 auto's  :D

Niet veel dus, dus dacht leuk misschien te combineren

michel81

das waar maar moeten we even kijken wie er komen dan en waar dat je het dan gaat houden.
en een opkomst list werkt altijd wel prettig.

michel81

nou leon is nog niet echt dat je zegt druk he en dat lijste is er ook nog niet zie ik.
dus zal je wel even een beetje helpen dan.
de rest zul je zelf moeten regelen.

regio meeting op 18 mei in de buurt van rockanje of daar dicht bij.

opkomlijst

michel81 (als het weer en de opkomst het toelaat)

Mrtijn

Ik denk toch dat het slimmer is om een meeting in/vlakbij rotterdam te doen want dan zijn er meer mense die er heen kunnen omdat het centraler ligt.

michel81

he martijn ;).
dat denk ik zelf ook wel ja als je de kant van barendrecht of iets op gaat zaullen er meer mensen kunnen denk ik maar kijken wie wat zegt toch en met is natuurlijk leon's idee

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev