Advertenties


interieur spuiten

Gestart door eliatuning, 22 november 2006, 20:53:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

eliatuning

hoe kan ik mijn deuren spuiten, bedoel het stof he
bestaan daar spuitbussen voor, of kan ik iets anders doen?

graag zou ik ook mijninterieur willen spuiten aan het dashbord.kan ik ook een spuitbus voor gebruiken?

greetz
rather low and slow than high and fast

rik

Voor de harde kunststoffen (dashboard ed) kun je idd spuitverf gebruiken. Na het schuren en ontvetten wel eerst ff een laagje primer erover. Als afwerking een blanke laklaag erover. Allemaal verkrijgbaar in spuitbusjes  :D

Volgens mij bestaan er idd spuitbussen om de bekleding mee te spuiten. Of dit goed werkt weet ik niet. Heb er geen ervaring mee

eliatuning

heeft er hier iemand ervaring mee? dacht dat ik het al eens gezien had bij iemand zijn project. weet alleen niet meer wie.

indien dit goed is, waar kan ik ze dan kopen?

greetz
rather low and slow than high and fast

Sjors

Monte Carlo!! aan de Maas!!

eliatuning

thx
heb hem even gevraagd hoe hij dat gedaan heeft

greetz
rather low and slow than high and fast

Sjors

Peter Achterop heeft ook gespoten interieur. hij heeft het gedemonteerd en Martijn had het volgens mij laten zitten.
Monte Carlo!! aan de Maas!!

peterachterop

http://www.polyforum.nl/showthread.php?t=31

ben nu bezig met het hele geheel uit de coupe te halen en klaar te maken voor het spuiten.

Dakhemel, zijpanelen, gehele dashboard. Alles gaat eruit.

Kan wel een faq maken...

Ballie

zou het ook wel willen weten de vorige eigenaar heeft gaten in dashboard gemaakt die wil ik dan dicht maken en spuiten

Thijsie

Citaat van: peterachterop op 22 november 2006, 23:05:45
http://www.polyforum.nl/showthread.php?t=31

ben nu bezig met het hele geheel uit de coupe te halen en klaar te maken voor het spuiten.

Dakhemel, zijpanelen, gehele dashboard. Alles gaat eruit.

Kan wel een faq maken...

Als je een FAQ hiervan kan maken ... echt ... dat zou pas goud zijn !!! :)

Ballie

Citaat van: Thijsie op 23 november 2006, 10:17:42
Als je een FAQ hiervan kan maken ... echt ... dat zou pas goud zijn !!! :)

zeker weten, ik wil de kleuren zwart met een kleur groen in me interieur hebben weet alleen nog niet welke kleur groen iemand een idee *zat te denken aan lime maar dat is weer te*

peterachterop

peter decepticon heeft zn dash in de kleur groen van zn coupe.

Thijsie

Als ik nou alle FAQ`s van dat soort dingen zou hebben, dan zou ik zelfs een complete site (lees fora) kunnen gaan maken uitsluitend voor dit soort dingen ( alleen dan voor alle automerken / types )

ideetje? :)

iets als carfaqdatabase.com ofzo  8)

mickeynox

er bestaan speciale spuitbussen voor stoffen delen. Volgens mij hete het vinyl spray. aar ik alleen m'n hoedenplank gedaan de rest zijn allemaal delen van een ander model erin gegaan. Want let wel op als je die spray gaat gebruiken krijg je de werkjes in de stof nie weg. en of dat dat er mooi uit ziet  :?

Timo Zuiderduin

als je bekleding wilt spuiten moet je dit inderdaad niet doen over een bekleding waar een motiefje in zit.
dit komt er eigenlijk altijd doorheen.

p.s. het enige betere resultaat zal je krijgen bij gebruik van zwart!
zodra je met een lichtere kleur wilt gaan beginnen krijg je een vlekkerig resultaat en kan je erop rekenen dat ieder motiefje erdoorheen komt.

mijn tip: trek er een nieuw stofje overheen! dit is prima zelf te doen bij zowel de deurpanelen als het hemeltje en de raamstijlen. ook een hoedenplankje is zo gebeurd.

eliatuning

en hoe kan ik dat het beste bevestigen op de deurpanelen?
ik heb dan wel problemen met het deel waar het handvat in zit.

heb het eens geprobeerd, maar nog nooit gekregen
rather low and slow than high and fast

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev