Advertenties


Vleugeldeuren..

Gestart door RaymondTroost, 21 november 2006, 18:09:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

RaymondTroost

Oke.. me auto staat nu helemaal in wintermodus.. Oude bumpers erop, winterwielen enz..

NU zit ik echt zwaar te twijfelen om van de winter, me deuren de lucht in te laten gaan..

Er zijn naar mijn weten zowiezo geen passende setjes voor de megane.. Maar er zijn genoeg Universele setjes.. Zoals LSD

NOu was mijn vraag, heeft er hier iemand ervaring mee MBT het voorscherm.. en andere problemen..

Ook als u interessante site's heeft, zie ik die graag..

mvg Raymond

RaymondTroost

hmm.. idd

de bekabeling die naar je ramen en spiegels enzo lopen.. Weet niet precies of dat verlengt moet worden.. ken er een paar in de scene, die het zonder konden.. magoed dat is gewoon een kwestie van achterkomen..

iemand nog site's of wat dan ook :P

Krijg net een Pm van Deception, en er moeten toch setjes zijn ion duitsland :P
iemand een weet ervan..

kheb er echt zin in.. begint nou al te jeuken om me deurtjes omhoog te laten gaan :q

mickeynox

is hier ooit iemand geweest die ze had. kweet z'n naam nie meer maar was een zwarte fase1 en had ook nog 6 uitlaten volgens mij

RaymondTroost

dat was dennis volgens mij.. maar die had toch suicide doors?

Greencabrio

Nee er is iemand met vleugeldeuren! Maar hou wel rekening als je een universele neemt dat je wel de goede gasdemper neemt! Rekening houdend met het gewicht van je deur dus.


RaymondTroost

ahh super dankjewel

ik ga eens even lekker lezen

Greencabrio

Heeft iemand een idee hoe het bedrijf ook al weer heette waar die suicide doors gemonteerd zijn?

Remco v.K.


Greencabrio

Even prijsjes opgevraagd(ben zelf ook op zoek)

Totalcarstyling vraagt 2300.00 euro incl montage. (geen idee of dit LSD is lijkt me wel voor die prijs)

Fullcartuning vraagt voor de universele set berekend op je deuren 1800.00 euro (LSD)


Meganez

Total carstyling heeft deze megane met suicide doors ook gedaan:

http://www.totalcarstyling.nl/indexaa.htm

Ik heb een tijdje met die kerel staan praten, hij heeft zijn megane voor meer als 10.000 euro bij hun laten verbouwen en hij is echt zeeer ontevreden. Hij is al heel vaak terug geweest omdat sommige dingen niet in orde waren. Zijn suicide door aan de bestuurder kant is zelfs een keer tijdens het rijden open geklapt, je kan je natuurlijk voorstelen wat er gebeurd als de wind daar in slaat. Hij had een nieuwe deur nodig, ophanging kon opnieuw gemaakt worden en de halve auto moest opnieuw gespoten worden.. 8)7

Greencabrio

JA MAAR...............Wat hij er niet bijverteld is dat de ophanging cq het scharnier gewoon een universeel/aangepast/zelffabrikaatje is van totalcartuning. Vleugeldeuren zijn al veel meer ontwikkeld voor de EU markt, terwijl suicide doors nooit echt een hele hype geworden zijn hier....Er zit dus veel meer custom werk aan. Tevens de universele kits zijn volgens fullcartuning al meerdere malen gemonteerd op de megane. Ik heb het hier dan over de LSD kit.

Meganez

Ja dat is ook zeker zo, maar het ging mij om de kwaliteit van het bedrijf. Ik zou er bij hun toch een beetje mee oppassen. Ook al is het een pasklare kit, dan kan deze nog steeds verkeerd gemonteerd worden..

Greencabrio

Pcies! Daarom heb ik de kitprijs bij Fullcartuning opgevraagd!!!

RaymondTroost

MIcheal is die 1800€ met montage? bij fullcartuning


Citaat van: Michael op 22 november 2006, 11:45:22
Even prijsjes opgevraagd(ben zelf ook op zoek)

Totalcarstyling vraagt 2300.00 euro incl montage. (geen idee of dit LSD is lijkt me wel voor die prijs)

Fullcartuning vraagt voor de universele set berekend op je deuren 1800.00 euro (LSD)



EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev