Advertenties


Vleugeldeuren..

Gestart door RaymondTroost, 21 november 2006, 18:09:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Greencabrio

Nee dat is enkel de setprijs en dan moet je zelf de set monteren of laten monteren. Misschien dat dennis daar wat over kan zeggen, het zelf monteren van de set! Het schijnt iig heel veel werk te zijn. Maar als je van de winter toch aan de slag gaat dan is het vast wel te doen!

RaymondTroost

wat een oplischters.. je heb de set al voor 1500€ bij lsd zelf op de site..

btw er is wel een set voor de renault megane.. van lsd kijk maar op de site allen staat er -04.. dusja dat zal dan wel megane 2 zijn..

moet nog ff zien wat ik doe...

mickeynox

Raymond anders moet je es navragen bij Cartrend kheb hun er ook wel is over horen partem dat ze het doen.
En is natuurlijk nog een clubsponsor ook  ;)

Greencabrio

Zijn er misschien nog meer mensen die vleugeldeuren willen? Misschien dat we dan een groepsaankoop kunnen organiseren? Het blijft natuurlijk een flink bedrag maar goed als er echt mensen zijn die het willen?

peterachterop

Denk dat je voor de coupe geen vleugeldeuren moet gaan maken.

Naar mijn idee zijn de deuren te groot en stoort het de lijn van de coupe.

Ten tweede heeft iedereen het nu, komt vanzelf een nieuwe trend.

Greencabrio

Sja ik denk dat het wel mooi gaat staan op mijn cabrio! Maar goed ieder voor zich!

Jeroen

Op een cabrio zal het beter zijn, omdat deze deuren geen omlijsting hebben voor de ruiten  !-!

RaymondTroost

vleugeldeuren zijn de bom.. is een x wat anders.. trekt toch een hoop bekijks.. het gaat ook per merk opzich.. een megane met vleugeldeuren zie je niet vaak... dat is juist het exentrieke ervan..

die foto's van dennis zijn ook uber vet! ik ga het verhaal wel door zetten denk ik..

Ik ga vanavond toch naar martijn, omdat het koopavond is, doen we altijd gezellig een babbeltje.. hij zal ze wel kunnen leveren.. maar monteren??

Ballie

ja maar als nu iedereen vleugel deuren neemt is het ook niet speciaal meer, maar ja hoe meer mensen het nemen zal de prijs wel omlaag gaan omdat het niet meer uniek is

lúk

dat moet idereen voor zig zelf uitmaken tog  ;) als je dat mooi vind moet je dat gewoon doen
ook al ben je niet de eenigste  !-! je doet het voor je zelf niet voor anderen  !-!

Boy

Citaat van: Ballie op 23 november 2006, 16:08:50
ja maar als nu iedereen vleugel deuren neemt is het ook niet speciaal meer, maar ja hoe meer mensen het nemen zal de prijs wel omlaag gaan omdat het niet meer uniek is

ik denk niet dat dit zal gebeuren, of er moet een of ander doe-het-zelf pakketje komen waarmee je zelf in een half uurtje lambodeuren kunt maken :q

mickeynox

Citaat van: peterachterop op 23 november 2006, 11:32:24

Ten tweede heeft iedereen het nu, komt vanzelf een nieuwe trend.


Zelfmoord lambodeuren Y de lorean deuren  Y en de mooiste deuren alletijden van de BMW Z1  _o_ _o_



Timo Zuiderduin

wat ook leuk zou zijn is deuren in de stijl van de Ford GT.

dan gaat er dus een deel van het dak mee open op het moment dat je je deuren open doet. maar dit vergt heel wat meer werk !
(je zal verstevigingen moeten gaan aanbrengen om de stijfheid van de wagen te behouden etc. etc. vrijwel onmogelijk dus)

rik

Dit komt aardig in de buurt  Y



Alleen die balken om te stutten zijn niet zo denderend  :D

peterachterop

Alleen die balken.....


Vind de hele auto geen porem

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev