Advertenties


Stemmen? en zo ja op wie?

Gestart door Timo Zuiderduin, 17 november 2006, 16:41:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Jeroen

Of de pvda / cda gaan hun principes opzij zetten maar anders wordt het een zeer moeilijk verhaal.
En zoals de heren Bos en Balkenende de afgelopen weken tegen over elkaar gestaan hebben lijkt het mij een mission impossible.

Ik kan nu geen coalite zien en ben bang dat we of over een maanden opnieuw mogen gaan stemmen of dat er toch een coalite komt die het nog geen jaar volhoudt.

Timo Zuiderduin

en dat is precies hoe ik erover denk!

het zal niet zonder reden zijn dat SP zo hoog uitgekomen is,... maar voor de politiek wordt het een zware dobber dankzij deze uitslag!

ook de Groep wilders is net ff te groot geworden aangezien vrijwel geen partij zich met hem/hun wil schikken!

kortom, SP is te links en wilders te rechts en die zetels maken het in deze kwestie behoorlijk lastig!

Decepticon#1

Ja ja, dat waren de verkiezingen weer. Een aantal mensen denkt idd dat we wel eens heel snel weer zouden moeten stemmen. Die kans zit er volgens mij ook wel in. De formatie wordt idd heel erg moeizaam en het was de afgelopen keren al zo moeilijk! PvdA en CDA samen is (ben ik eens met Jeroen) een heel moeilijk verhaal na de verbale aanvallen tussen deze heren. Ik denk dat Bos heel wat geloofwaardigheid bij zijn partij/kiezers verliest als hij nu wel met het CDA samen gaat. Balkenende had het over 'een open mind'? Wat dat precies inhoudt? En dan idd de SP. Ik denk dat een kabinet niet om ze heen zal kunnen...maar Marijnissen riep ooit dat hij niet in een kabinet zou gaan, of is dat nu anders? Zo ja, dan zal er toch een plaats voor hen moeten zijn...ben er geen fan van (no offence: Marijnissen is van origine Moa-ist,  :x :?) Maar goed, het volk heeft gekozen, dan verdient hij ook een kans. CU, Pvda en CDA dan maar? Het wordt heeeel moeizaam! Ben benieuwd. Laten we dit topic nog even gaande houden tijdens de formatie zou ik zeggen. !-!

Mzzl,

Peter

sebastiaan

de oorspronkelijke verkiezingen stonden op begin volgend jaar.
we mogen waarschijnlijk over max. een half jaar weer op de knopjes drukken. l-

wouter arnouts

ja daar ben ik ook bang voor heb iig op verdonk gestemd grtz

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev