Advertenties


Stemmen? en zo ja op wie?

Gestart door Timo Zuiderduin, 17 november 2006, 16:41:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Michel Cijs

ik vond de debatten wel verhelderend

femke is naief links
marijnsen heeft gelijk maar zie ik niet direct met oplossingen die structureel zijn
rouvoet heeft gelijk in veel zaken maar het geloof valt buiten politiek wat rationeel moet zijn imo
bos is een draaikont maar brengt het wel leuk
rutten deed het goed, vvd zorgt voor economie maar vind dat ze wel iets breder kunnen kijken
balkende was conservatief maar ging goed met de kritiek om

de kleine partijen eerder was een rommeltje, het valt te hopen dat daar niet veel van in de kamer komt

uiteindelijk vandaag op basis van de stemwijzer cda gestemd en op advies van het stukje van Remko op de nr laatst. Vind dat zelf wel een mooi statement, probeer het nog maar weer een paar jaar; echter let op hoe het ging was zeker niet perfect  Y

Ben benieuwd naar de uitslagen en de definiteive regering!

Decepticon#1

@Timo. Hier zit idd een hoop waarheid in. Helaas is het wel zo dat de goeden het hier ook weer met de slechten moeten ontgelden qua beeldvorming.

@Michel. Ben ook benieuwd wat het wordt. Kon me met je ideeen over het laatste debat wel vinden. (behalve met CU gedeelte  :))

Michel Cijs


Birt

CU gaat uit van de bijbel. Invals hoek is dan ook meerdere geloven. (Vroeger RPF en GPV) Er wordt dus niet politiek bedreven met het geloof, maar uit geloof politiek bedreven. En in de bijbel staat dan ook dat de koningen van de aarde (iedereen, maar zeker bestuurders) de aarde moeten onderhouden en bewerken. En dat doen heel veel partijen ook heel goed. CDA was vroeger ook meer een partij vanuit de bijbel, maar ik heb de indruk dat ze die steeds meer terzijde schuiven en zelfs amper meer gebruiken.

Maar SGP is dan weer een partij die streng houdt aan de bijbel. En dan ook verder niet kijkt (is mijn idee).
_________________________________________________________________
als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel wil.

Michel Veltman

zojuist ook terug van het stemmen en gestemd op CDA ..
kan me ook goed vinden in eerdere mening van Michel C en zoals ik gisteravond al zei vond ik Balkenende erg sterk in het debat wat voor mij de keuze toch op CDA deed uitgaan.

mensen als Halsema en Marijnissen geven weliswaar veel kritiek en trappen open deuren in maar hoor ook niet veel over oplossingen...

Ben ook benieuwd hoe het nu definitief gaat worden. !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Ballie

ga na me werk stemmen zit nog te twijfelen tussen Balkie en Wilders

Michel Veltman

dat is nog een aardige tegenstrijdigheid dan ...  ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

net ook gestemd (en Eef ook)
Rita is weer 2 stemmen rijker Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Timo Zuiderduin

ik gok hetzelfde als bij mij, maar ja, die partij doet niet mee, wie moet ik nu kiezen???

Dirk Kuipers

Je had deze stemwijzers even meoten gebruiken!! :D

www.burorenkema.nl/2006/11/zweefwijzer.php
www.stomwijzer.nl

lúk

stemwijzer kon mij geen eens advies geven  :D :D :D 8)7

Stefan

#71
nou, zoals het er nu voorstaat een beste positieve klapper voor de SP + Wilders.. 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Timo Zuiderduin

SP  8)7 pfff, die zijn wel ff omhoog geknald zeg!

eerlijk gezegd vallen de uitslagen (tot dusver, maar ik zie niet meer gebeuren dat er grote veranderingen komen) best wel tegenvallen.
ben ook zeer benieuwd hoe ze nu de coalitie willen gaan samenstellen!.

Bedankt SP, voor het totaal in de war schoppen van de politiek  8)7

wat moeten we nu????  :?

lúk


Stefan

toch maar PvdA/CDA en een klein partijtje erbij dan....... :? --
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev