Advertenties


Stemmen? en zo ja op wie?

Gestart door Timo Zuiderduin, 17 november 2006, 16:41:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mickeynox

nu een debat op ned 1. da vrouwtje (party van de dieren volgens mij)  :P :q

rik

www.kieskompas.nl  Uitkomst kwam grotendeels overeen met de stemwijzer voor mij. Het wordt CDA

RaymondTroost

aangezien in rotterdam 60% allochtoon is en 40% nederlander.. vind ik het tijd voor geertje 8)

Decepticon#1

Citaat van: Martijn (mickeynox) op 21 november 2006, 19:16:08
ow wat val dit toch tegen da stemmen. ik weet het echt nog steeds niet. ik heb stemwijzer gedaan en kom op sp (volgens mij word die site gesponsord door sp want iedereen kom er bijna op uit )


Hahaha...geweldig...sponsoring van de SP...dat verklaard alles!

Michel Veltman

op debat nu op ned1 valt me vooral op dat balkenende alle kritiek e.d goed weet te pareren en ook af en toe paar x behoorlijk goed verwijten/aanvallen wist af te weren..

hij komt af en toe over als een suffie maar vind hem vandaag weer erg sterk, zowel verbaal als qua lichaamstaal (en ja stemwijzer verteld me CDA...)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

mickeynox

zou hij een oortje in hebben en zit Hermelien Griffel het hem in te fluisteren  :D :D

Jeroen

#51
Citaat van: Martijn (mickeynox) op 21 november 2006, 19:31:14
nu een debat op ned 1. da vrouwtje (party van de dieren volgens mij)  :P :q



Klikje doen op de foto :9~


Jeroen


mickeynox

 :D

kheb geen stemwijzer meer nodig

Stefan

is niet gek.... :-* :-*
Wordt politiek toch nog interessant... :9~
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Decepticon#1

Oeh....dan toch twijfelen in het stemhokje?  8)7

Timo Zuiderduin

Ik zat me gisteren tijdens het debat wel aan het "balkenende-bashing" te irriteren.

om het debat te winnen probeerden alle linkse partijen zoveel mogelijk balkenende zwart te maken.
en de vijandigheid tussen Rutte en Marijnissen was imo ook belachelijk. marijnissen gooide het op het welbekende rijken worden rijker verhaaltje wat alle mensen die modaal of benedenmodaal verdienen graag willen horen. Maar ondertussen wel oogkleppen op hebben om te zien dat er de afgelopen paar jaar vooral dankzij de invloed van VVD de economie weer begint op te krabbelen.
altijd dat gezeur over de armeren in NL,.. hou toch op! niemand hoeft arm te zijn in dit land!

*excuses voor het rommelige verhaaltje hierboven, wist het ff moeilijk te bewoorden*

Decepticon#1

Helaas komt armoede toch wel voor in een welvarend land als Nederland ben ik bang. Maar ik ben het met Timo eens dat dit niet nodig hoeft te zijn! Helaas zal het door allerlei omstandigheden wel eens voorkomen. Herstructureer het bestaande systeem/creeer een goed systeem om deze mensen hier uit te helpen. Alleen geld pompen in arme mensen is geen oplossing, dat zou bij een arm land ook niet werken. Help deze mensen structureel om er ZELF bovenop te komen, daar hebben ze echt wat aan. Ik hoor idd links ook roepen over armoede en deels zullen ze wel gelijk hebben, maar hoe ze het willen oplossen is mij onbekend en er zijn ook echt andere zaken die aandacht verdienen of die zijn verbeterd onder CDA/VVD (D66 heeft echt niets gedaan naar mijn idee)

Mzzl,

Peter

Timo Zuiderduin

probleem wat ik bij veel armeren zie is dat ze dit vooral aan zichzelf te danken hebben. dit komt dan voornamelijk door het slecht kunnen omgaan met geld.

Ik ken zelf mensen die het niet breed hebben maar ondertussen laten ze het wel heel breed hangen. er wordt regelmatig eten besteld i.p.v. zelf de aardappels opzetten, er wordt teveel en te duur kleding gekocht, er zijn altijd grote voorraadden chips en frisdrank in huis. als die mensen daar wat zorgvuldiger mee om zouden gaan kunnen zij 100den euro's per maand besparen. nu zie ik het zelfs gebeuren dat ze elektriciteitsrekeningen niet betalen omdat ze geen geld meer overhebben. diezelfde maand is er dan wel een nieuwe TV gekocht.
als er een rondje gegeven wordt in de kroeg staan die mensen vooraan om te betalen, en zo zijn er nog vele voorbeelden te noemen.
kortom, in mijn ogen ligt hun probleem niet bij de regering maar gewoon bij zichzelf!

Ik hou er zelf ook een niet al te zuinige leefstijl op na, maar ik kan het nu nog lijden. op het moment dat mijn vaste lasten omhoog gaan zal ik ook dingen moeten laten! ik ben mij hiervan bewust, maar er zijn er teveel die er graag een levensstijl op na houden die te hoog gegerepen is voor ze.

helaas valt hier door de regering weinig aan te veranderen,
geef de mensen meer geld en ze maken gewoon meer op, maar het probleem blijft.

just my 2 cents.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev