Advertenties


Stemmen? en zo ja op wie?

Gestart door Timo Zuiderduin, 17 november 2006, 16:41:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Michel Cijs

ook bij Wilders is het, de waarheid ligt in het midden

wat hij zegt klopt vaak, maar hij zegt het vrij 'rot'. En presentatie zegt tegenwoordig meer dan een verkiezingsprogramma daarom ben ik pers. wel blij met die stemwijzers

cornelis

ik stem VVD  !-!
en waarom ik heb de mening als het goed gaat met de bedrijfen gaat het goed met het land,
dus ook met alle mensen.
en dat wil eigenlijk heel links kapot maken  8)7  >:(*

Decepticon#1

Citaat van: Michel Cijs op 19 november 2006, 17:38:44
absoluut eens met peter

Uhm begin net een cda-stemmer te lijken  :D

Haha, welkom bij de club Michel (hihi)

Dennis Postma

Ik ben ook zo´n zwevende kiezer. Heb deze week ook eens een stemwijzer geprobeerd maar vond het resultaat toch niet echt bij mij passen. Dus ik denk er nog eens rustig over na  :x

Stefan

Ik ben het met Remko eens dat je eigenlijk iedere keer weer kiest voor "de minst slechte"
Als je toch iedere keer weer ziet wat er terecht komt van alle fantastische plannen en voornemens van alle partijen dan komt het daar toch wel z'on beetje op neer.... :0
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

lúk

nou ik heb net het debat gezien op mtv  !-!
dat was wel een leuk debat met sterke punten voor mij geen vvd en d66 :D
maar weet nog niet wat het wel gaat worden  8)7

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

ik heb het ook gehoord pas ja....
wat zou dat moeten worden als het lukt... 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Decepticon#1

Citaat van: Stefan op 20 november 2006, 18:55:18
Ik ben het met Remko eens dat je eigenlijk iedere keer weer kiest voor "de minst slechte"
Als je toch iedere keer weer ziet wat er terecht komt van alle fantastische plannen en voornemens van alle partijen dan komt het daar toch wel z'on beetje op neer.... :0

@Remco. 1. Tuurlijk worden alle plannen/voornemens mooier zo rond de verkiezingen. Toch vind ik kiezen voor de 'minst slechte' een onjuiste term. Laten we wel zijn, zo slecht hebben we het helemaal niet in Nederland. Oke, ook ik irriteer me aan de euro en de bureaucratische rompslomp die komt kijken als je iets wilt, maar verder...man, we staan nog dik in de top 10 van landen met het beste welvaartsniveau/levensomstandigheden. Ik denk wel dat een democratie als nadeel heeft dat er versplintering optreedt (iedereen wil weer iets anders), ook in de politiek en dan wordt het toch uiteindelijk 'de gulden middenweg'. Maar denk maar zo: beter een democratie dan zo'n 'zuig-democratie' als in de V.S.

@Remco 2. Kiezen op de laatste man/vrouw op de lijst. Dit is denk ik gewoon een beetje stennistrapperij. Tuurlijk hebben die mensen evenveel recht om in de Tweede Kamer te komen, maar er wordt echt wel met hen overlegt welke plaats ze innemen op de kieslijst. Nadeel is misschien dat dezelfde gezichten vaak weer in de Kamer verschijnen, maar dit zijn wel de mensen waar je van mag verwachten (let op: ik zeg MAG verwachten) dat ze echt niet onnozel zijn op het gebied van politiek.

Mooi...zo'n discussie over stemmen...
Mzzl,

Peter

Stefan

idd mooi zo'n discussie over stemmen Peter,
dat doet heel Nederland nu al een paar weken, zo'n discussie voeren. :) Y
Da's dan weer het voordeel van een democratie; je mag stemmen.....
dus je hoeft het niet perse met elkaar eens te zijn, je kiest voor iets wat het beste bij jou persoonlijk past.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Timo Zuiderduin

ik zag vanavond ff stukkie wilders bij Jensen, ik weet in ieder geval zeker dat hij mijn stem niet krijgt.
hij richt zich echt alleen maar op het beleid t.o.v. allochtonen! veel meer heeft ie niet te vertellen en vond hem vrij radicaal overkomen.

Decepticon#1

Citaat van: Stefan op 20 november 2006, 22:45:52
idd mooi zo'n discussie over stemmen Peter,
dat doet heel Nederland nu al een paar weken, zo'n discussie voeren. :) Y
Da's dan weer het voordeel van een democratie; je mag stemmen.....
dus je hoeft het niet perse met elkaar eens te zijn, je kiest voor iets wat het beste bij jou persoonlijk past.

Zit iets in Stefan. op het moment is het natuurlijk 'hot'. Merk alleen (nu ik iets ouder wordt, reutel, reutel) ik me er wel steeds meer mee bezig ga houden.  Waar ik alleen soms wat slecht tegen kan (let wel: ik zeg NIET dat iedereen dat doet) is dat de mensen die niet stemmen, vervolgens de meeste kritiek hebben op het beleid. Vandaar dat ik stemmen erg belangrijk vind...en deze discussie dus ook nog steeds (haha)

Mzzl,

Peter

@Timo: richtte Jensen zich ook op deze punten in zijn beleid of begon hij er zelf over (was ik wel even benieuwd naar)

Timo Zuiderduin

het was voornamelijk Jensen die daar natuurlijk maar al te graag over begon.
makkelijk scoren noem ik dat!

maar het is dan ook het grote speerpunt van Wilders.

Ik geloof dat je eind v/d middag de herhaling hebt op RTL7

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

mickeynox

ow wat val dit toch tegen da stemmen. ik weet het echt nog steeds niet. ik heb stemwijzer gedaan en kom op sp (volgens mij word die site gesponsord door sp want iedereen kom er bijna op uit )

Maar zijn er nog meer van die sites????

ben wel benieuwd welke partij tegen verkeersdrempels is dan hebben ze er gelijk veel stemmen bij hier denk ik.... :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev