Advertenties


Lampen laten knipperen bij ont- en vergrendeling

Gestart door ThE-BaKeR, 26 november 2004, 20:55:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

peterachterop

ja hoor installatie is in 10 min gebeurd. Moet je er wel om denken dat je de stekker stevig in het kastje 'klikt'.

ThE-BaKeR

Zal van de week ook even zo'n ding bestellen!  :D Of heeft iemand er nog een over...?  ::)

EyesOnly

Heb er ook maar een besteld...ik betrap me er zelf zo vaak op dat de auto niet op slot staat omdat ik niet kan zien of ie nou open of dicht gaat.

peterachterop

daar had ik dus ook last van. en in de stad is dat niet echt een leuk idee dat je terug komt bij de auto en de deuren hebben de hele dag open gestaan.

ppveenstra

zal er in dezer dagen ook es 1 bestellen  :D
mocht ik niet uit de installatie komen dan kan ik hier mijn vragen wel kwijt  :)

peterachterop

Als je hier niet uitkomt met de foto's van Geert dan weet ik het ook niet meer. :)

stephan

maar dan doen alleen je achterzijlicht knipperen en je voorste zij lichten niet??

peterachterop

Alle knipperlichten doen het dan. het mechanisme zorgt ervoor dat het lichtcircuit van de knipperlichten een stroom stootje krijgt op het moment dat de vergrendeling erop of eraf springt.

Ontgrendelen: 1 lange knipper.
Vergrendelen: 3 knippers.

stephan

dus als het op de achterste 2 is aan gesloten dan doen de voorste mee?? ;D ;D

peterachterop


Kenny Mattheus

Is dit bij een cabrio van 97 juist hetzelfde om aan te sluiten, of zit hier dan nog verschil op, heb namelijk alles elektrisch bediend, maar de techniekers in de garage beweren dat ze dit niet kunnen activeren  :-\.

GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

ThE-BaKeR

Citaat van: Geert op  9 december 2004, 16:10:36
alleen de groene en blauwe kabel over voor het open en sluitsignaal.
Die vind je achter de linksachterspeaker aan een stekker. Hier niet zo duidelijk maar hoop dat de bedoeling zichtbaar is.
De groene kabel van de unit gaat aan de witte kabel,
en de blauwe kabel van de unit gaat aan de groene kabel.


Ik kan de stekker niet vinden! Hoe heb jij hem dan gevonden? Gewoon een beetje zoeken met de handen? Of kan ik iets los halen, waardoor ik er gemakkelijk bij kan komen?

EyesOnly


ThE-BaKeR

Geert, had jij gewoon de bovenste laag van je hoedenplank los gehaald?

peterachterop

Om voor geert te spreken.

Ja.

Je kunt de stoofen boven kant zo loshalen.
Even de banken naar voren leggen, de 4 dopjes eruit wippen en de stoffen plaat bij het raam iets naar achteren duwen.
Met een beetje moeite heb je hem er dan zo uit.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev