Advertenties


Lampen laten knipperen bij ont- en vergrendeling

Gestart door ThE-BaKeR, 26 november 2004, 20:55:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

peterachterop

Is inderdaad een klein kwartiertje werk.
Makkelijk zelf te doen als je de geplaatste foto's ff uitprint.

dennis (red-devil)

maar wat kost het als je het bij de dealer laat doen wnt heb electrische achteramen  ;D alleeen doen die het niet meer
Red-Devil

Timo Zuiderduin


Dj-Matthe

om wat oude koeien uit de sloot te redden.. kunje via dit systeem ook een 'BLIEP BLIEP' geluidje laten afspelen ivm sluiten/openen? eveneens in combinatie met die 'knipper' lampjes?

Robin

Technisch gezien kan ik dus met mijn meg ph1 van 02-1997 naar de dealer gaan (Bochane Veenendaal) en die moeten in de computer het alarm activeren? Dan knipperen ze?

Vet!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

cabriolet

Citaat van: Dj-Matthe op 28 april 2008, 05:20:37
om wat oude koeien uit de sloot te redden.. kunje via dit systeem ook een 'BLIEP BLIEP' geluidje laten afspelen ivm sluiten/openen? eveneens in combinatie met die 'knipper' lampjes?

kan dit ??
ik heb namenlijk een alarm ook nog maar die maakt geen geluid en ik vind dat bliep bliep geluid wel gaaf maar is dit in te stellen

Dj-Matthe

Citaat van: cabriolet op 29 april 2008, 17:16:13
kan dit ??
ik heb namenlijk een alarm ook nog maar die maakt geen geluid en ik vind dat bliep bliep geluid wel gaaf maar is dit in te stellen

dat is beetje mijn vraag ook, dat bliep bliep geluidje zou je in kunnen bouwen , klein boxje voorin bij je motor ofzo die op je alarm afgaat 2x? lijkt mij het zelfde systeem als je knipperlampjes

Robin

Citaat van: Remko de W. op 28 april 2008, 23:37:06
nee dat is niet bij alle types mogelijk... :neen:

we hebben dit 2x geprobeerd op een sleutelmeeting,
en 2x is dit bij 1 wel gelukt en bij de ander niet...
Ok maar ik heb wel electrische achterramen (die het niet doen overigens)

Maar wat kost het als bochane mijn auto ff aan de computer hangt?
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Robin

Citaat van: Remko de W. op  1 mei 2008, 11:42:24
ja, euhm, bel bochane even zou ik zeggen,
maar met hun uurtarief veels te veel denk ik...

en voor die achterramen,'
kijk is in de FAQ..
De FAQ had ik al gezien, ga ik binnekort even doen :)

Ben bij bochane geweest, die technische man daar zei dat het niet mogelijk was dat er een alarm in de Ph1 zit.

Als ik iemand wist die het wel voor elkaar heeft gekregen moest ik maar naar hem toe gaan zeiden ze.

Dusz, wie kan dat? :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Robin

Citaat van: Remko de W. op  3 mei 2008, 08:14:30
het topic gaat over Lampen laten knipperen bij ont- en vergrendeling
en niet over alarmen toch...

Ok mijn fout, sorry.

Maar dan ga ik wel zo'n kastje bestellen bij conrad :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

tjakobs

Ja leuk, ga ik ook doen.
Ook volgens mijn dealer is het niet mogelijk.

(Cabrio uit '97) (wel electrische achterramen ;) )
Jullie weten wat ze over de beste stuurlui zeggen...
... Die vallen buiten de boot!!!

tjakobs

nee zijn er niet ;)

Wel heel scherp trouwens :)
Jullie weten wat ze over de beste stuurlui zeggen...
... Die vallen buiten de boot!!!

Herwin Wels

Ik heb dit topic in het verleden ooit gelezen en ik ben het op een gegeven vergeten dat zoiets mogelijk was :q.

Nu ga ik van de week toch zo'n kastje bestellen samen met een multimeter setje bij Conrad. Mijn vraag rest alleen nog of zoiets ook gewoon mogelijk is bij een Megane I 5drs hatchback (phase I)? Ik denk dat ik dan toch de multimeter hard nodig zal hebben i.v.m. andere bedrading achter?

Verder moet je natuurlijk ook op zoek naar de bedrading van de andere kant, zitten die gebruikelijk in de linker achterunit verstopt?

peterachterop

ik had dat kastje onder de hoedenplank geplaatst en afgetapt.

Dj-Matthe

Citaat van: Herwin Wels op  4 mei 2008, 14:12:25
Ik heb dit topic in het verleden ooit gelezen en ik ben het op een gegeven vergeten dat zoiets mogelijk was :q.

Nu ga ik van de week toch zo'n kastje bestellen samen met een multimeter setje bij Conrad. Mijn vraag rest alleen nog of zoiets ook gewoon mogelijk is bij een Megane I 5drs hatchback (phase I)? Ik denk dat ik dan toch de multimeter hard nodig zal hebben i.v.m. andere bedrading achter?

Verder moet je natuurlijk ook op zoek naar de bedrading van de andere kant, zitten die gebruikelijk in de linker achterunit verstopt?

ik heb toevallig hem gisteren ingebouwd, heb de hoedenplank bekleding eraf gehaalt met hoop gewring en vervolgens zie je daar de kabels. je hebt geen multimeter nodig percee als je gewoon gelijk de goede pakt :).

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev