Advertenties


Plaatje gevraagd

Gestart door JanJ, 29 oktober 2006, 09:42:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JanJ

Hallo,

Kan iemand een plaatje laten zien van een standaard lage achterspoiler op een cabrio?

Ik heb de spoiler op de achterklep gehouden en e.e.a. lijkt er heel anders uit te zien als op de "Gewone" coupé wat betreft de vormen van de achterklep.................... :q

Gr. Jan  8) .

JanJ

Inderdaad zoiets...........................maar als het mogelijk zou zijn wil ik graag een bovenaanzichtje van de spoiler op de klep  :P zodat ik kan zien hoe e.e.a. aansluit op de vorm van de klep.........................


Maar Tnx voor deze. Ik krijg in ieder geval een indruk.  !-!

Gr. Jan  8) .

Henry

bij een gewone megane coupe phase 1 zitten als je de klep openmaakt aan iedere kant 2 centerringen..

ff uitboren en primer erop en schroeven maar

JanJ

Hoe e.e.a bevestigd wordt is niet het probleem...............ik wil gewoon eens zien hoe de vorm van de klep uitkomt t.o.v. de spoiler.

Jan  8) .

JanJ

Citaat van: Remko de W. op 29 oktober 2006, 09:58:31


zoiets bedoel je... ;)

In een over-enthousiaste bui heb ik nu dus een originele (van renault) lage achterspoiler in kleur gespoten. Toen ik hem wilde plaatsen bleek er helaas toch een probleempje op te treden. De lengte van de spoiler is perfect, qua passen, maar de voetjes waar de spoiler op rust zijn niet vlak. De kofferdeksel van een "gewone" coupé blijkt dus enigzins bol te lopen terwijl de klep van de cabrio vlak is.
Iemand een idee hoe dit aan te pakken?

Als de spoiler erop staat heb ik aan de raamkant een speling tussen de klep en de spoiler van ongeveer 8MM. Na afvlakken van onderzijde van de spoiler ben ik bang dat ik de schroefgaten niet meer zou kunnen gebruiken.

Kan iemand mij helpen met advies?

Gr. Jan.

Timo Zuiderduin

enige mogelijkheid is toch afschuren of dmv een custommade tussenstukje het verschil opvullen.

maar schuren blijft de makkelijkste optie.
het is alleen zonde dat je hem al gespoten hebt zonder hem eerst goed passend te maken!

Greencabrio

Ja ik heb hem van het weekend gemonteerd. Foto's volgen! Je moet de voetjes een deel afschuren en vervolgens de gaatjes voor de schroefgaten opnieuw tappen dan kan je gewoon de schroefgaten blijven gebruiken! De voetjes moet je wel zo schuren dat ze niet helemaal vlak worden he want de voetjes zijn aflopend. Ik heb ervoor gekozen de aflopende kantjes wat bij te werken en dan past ie vanzelf. En idd jammer dat je hem al gespoten hebt.

JanJ

Ik wacht vol ongeduld op je foto(s)............

Gr. Jan.           8)

Greencabrio

#8
Wat wil je precies zien? Echt van de bovenkant toch?

op deze foto zie je in ieder geval dat het schuren van de voetjes ervoor zorgt dat je geen kieren krijgt. Geef even goed aan wat je zien wil en dan maak ik even een foto van het weekend?


JanJ

Bedankt voor je plaatje................................het resultaat mag er zijn zeg!

Ik heb plaatjes genoeg nu om er zeker van te zijn dat ik er toch maar voor ga om de boel op maat te schuren. Dan maar (heeeeel aardig) aan de schilder op mijn werk vragen of ie hem nog eens wil spuiten.

Gr. Jan.  8)

JanJ

Ik denk dat mijn spoilertje toch anders is dan die van jou want nog voordat alles helemaal vlak geschuurd was had ik geen "vlees" meer over om nog maar iets van nieuwe draadbusjes te plaatsen  N .

Gelukkig heb ik weinig voor dit spul betaald dus de schade valt nog wel mee.

Ik ga maar op zoek naar een beter passende oplossing.

In ieder geval allemaal bedankt voor het meedenken.

Gr. Jan  8) .

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev