Advertenties

Uitlaat systeem

Gestart door SilverMegane, 15 oktober 2006, 12:43:18

Vorige topic - Volgende topic

SilverMegane

mensen ik ben opzoek naar een uitlaat systeem voor mijn megane ik heb nu een standaard uitlaat maar ik mis het omdat ik nooit met een standaard uitlaat heb gereden dusmijn vraag is weet iemand een beetje leuk systeem wat ook niet super duur kost ??

xforce

super duur IS / super VEEL kost

bas1984

marktplaats, speurders ect ect ect ect  ;)

robbertmegane

heel systeem of alleen eind demper?

anders autostyle ofzo die hebben een aantal goedkope universele dempers,

alleen zelf beugels voor maken.+- vanaf 50 euro

succes

SilverMegane

mensen ik had even een vraag ik zag op de site van MS-tuning een peco uitlaat in een aanbieding staan maar daar staat bij dat hij voor cabrio is mijn vraag is dan ook past hij ook onder een normale megane. ik had het aan het bedrijf gevraagt maar kreeg niet echt een normaal antwoord. en anders wil ik meschien voor een free flow uitlaat gaan van RVS met carbon demper

peterachterop

Neem anders eens contact op met EPS in Hoogezand.

www.uitlaten.com

Daar maken ze een uitlaat compleet zoals jij t wil hebben.

Komt deze winter ook mijn einddemper vandaan (alleen zal deze de achterkant niet halen :D)

Timo Zuiderduin

Sidepipes zijn verboden in Nederland he Peter  ;)

peterachterop

Worden geen sidepipes.
pm je wel een foto.

Reijnders

Ken wel een aantal auto's die wel de uitlaat aan de zijkant voor het achterwiel hebben zitten.
Deze komen moeiteloos door de keuring dus vraag me dan toch af in hoeverre dat verboden is.

peterachterop

Laten we maar bij het topic blijven waar gezocht wordt naar een mooi systeem voor de coupe.

De sidepipes zijn idd verboden (ligt aan t soort auto) maar het eindstuk voor t wiel uit laten komen is street legal.

SilverMegane

jaa ik denk eigelijk wel een beetje wat ik wil doen ik denk dat ik voor een free flow uitlaat ga maar dan een carbon muffer maar eigelijk wil ik even vragen of der mensen foto's hebben van een coupe met zo'n uitlaat want ik weet niet of het wel staat. Ik wilde wel een plaatje erop zetten wat ik wil maar weet niet hoe ik het doen ik zet wel de link erop dat kan je der op klikken. Meschien wel leuk om te vertellen dat ik hem bij een jongen ga bestellen die bij mij om de hoek woont met een ergg mooie auto die heeft een eigen bedrijf denk dat veel mensen heb wel kenne dus hieronder de 3 links ook een plaatje van die jonge zijn auto :

lúk

ik zeg kijk eens bij de projecten  ;)
ik heb zelf een rvs pot er onder zitten  !-!
en daar zit mooi geluid in en ik vind het prima staan  !-!

SilverMegane

jaa ik heb precies de zelfde coupe en zelf kleur maar ik ga der een carbon demper onder plaatsen maar zijn der mensen die nog plaatjes hebben ??? want zoveel zie ik niet bij projecten

peterachterop

Jan van heteren heeft links en rechts een motordemper van carbon.

SilverMegane

jaa klopt maar dat ik dan ook de ennige met zo'n demper ik zat eigelijk te denken aan die carbon demper maar dat in die rode kleur dat hebben nog niet zo veel mensen

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev