Advertenties


Schroefset.. Kw of Fk

Gestart door RaymondTroost, 11 oktober 2006, 17:36:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

RaymondTroost

Hellow peeps

De megane krijgt dus een schroefset.. Nou ben ik weer eens bij cartrend geweest, en martijn kan me leuke kortingen geven.. Ik kan kiezen tussen Kw en Fk

voor de kw set ben ik 725€ kwijt en de fk levert die me voor 539€ hij raadt me zelf aan om voor kw te gaan omdat die koni dempers gebruikt en het verstel gedeelte van Inox is.. ook vertelde die me . Als je een Fk set zou nemen en je hem een half jaar niet versteld, dat je hem neit of nauwelijks meer kan verstellen.. dit mede omdat het niet van inox is..

Wat kan ik het beste doen.. 190€ meer uitgeven.. Of valt het wel mee met de slechte reputatie van Fk..

groetjes raymond

Michel Veltman

heb er zelf FK onder zitten met achter Koni dempers. Ook gereden in KW set en merk weinig/geen verschil qua weggedrag...beiden is zeer goed :)

wat het verhaal betreft omtrent na 6maanden de FK niet meer kunnen verstellen kan ik niet oordelen aangezien ik niet de behoefte heb om te gaan stellen....

daarnaast hoevaak denk je zelf te gaan stellen..mn mening is vrij simpel nl je zet de auto op de door jou gewenste hoogte/laagte en daarna ga je de boel uitlijnen e.d

niet een wekelijks terugkerend iets lijkt me?  :?
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

RaymondTroost

oke.. 1 iemand die voor Fk kiest:P

Neej idd, zo dacht ik er ook over.. mja als is dan een x versteld moet worden :q ik zou graag willen weten hoe meer mensen hierover denken..

btw.. hoe komen jullie een brug op.. ik moet nu al een halve meter aan plankjes neerleggen.. wat is de beste oplossing !-!

LVD

Ik heb zelf net een KW set gekocht, die er van het weekend onder gaat. Ik heb KW's genomen, heel simpel, omdat ik die voor belachelijk weinig geld kon kopen  :D

Maar wat michel al zegt, je zet hem een keer zoals je wilt, en verder verstel je hem (bijna) niet meer. En als je dan toch nog van plan bent ooit te verstellen, dan spray je de veren toch periodiek in met wd40 ofzo  ;)

bas1984

ik heb zelf ook een fk schroefsetje... prima setje niks mis mee,

hiervoor een setje van platimex gehad.. in kwaliteit een stuk minder, dus ook het matriaal,
na een half jaar nog prima te verstellen, dus kan me er helemaal niks bij voorstellen dat bij een fk setje dit haast niet meer mogelijk zou zijn ;)

hoop btw niet dat die prijs van die fk schroefset met korting is  :q

Dirk Kuipers

Citeerbtw.. hoe komen jullie een brug op.. ik moet nu al een halve meter aan plankjes neerleggen.. wat is de beste oplossing

Een vriend van mij heeft zelf een brug in een garage staan, en daar heeft hij gewoon langere oprijplaten voor gemaakt! ;)
Ideaal!!!

Kenny Mattheus

Ikzelf heb meer vertrouwen in kw, daarom dat ik het ook zelf gepakt heb. Het verschil moet ergens zitten, en dan kies ik toch liever voor inox dan gewoon staal. Kameraad van me doet veel verlagingen en als je dan bekijkt hoe makkelijk een kw na een half jaar nog te verstellen is, zet daartegenover bvb een V-maxx van een half jaar... Dan is het verschil enorm. Dit verstellen is in België natuurlijk wel van meer belang als in Nederland. Persoonlijk zou ik de 190€ dus bij opleggen.  ;)
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR


RaymondTroost

Haha.. had jij hem dan nog goedkoper?

ikzou graag wteen bij wie :P pm me anders ff


Het prijsverschikl moet zo groot zijn, dat i ker van overtuigd ben dat ik een kw of fk moet nemen..

Ik zal het er ook is over hebben om nog langere te bestellen.. HIj heeft al iets langer namelijkj

Citaat van: bas1984 op 11 oktober 2006, 18:01:05
ik heb zelf ook een fk schroefsetje... prima setje niks mis mee,

hiervoor een setje van platimex gehad.. in kwaliteit een stuk minder, dus ook het matriaal,
na een half jaar nog prima te verstellen, dus kan me er helemaal niks bij voorstellen dat bij een fk setje dit haast niet meer mogelijk zou zijn ;)

hoop btw niet dat die prijs van die fk schroefset met korting is  :q

michel81

ik zou kw set kopen,maar gaat het hier om de variant 1 of 2 van kw

RaymondTroost

Hmm okej.. NJa ik denk dat ik maar 180€ meer uitgeef.. Dan heb ik iig koni dempers en alles van Inox.. De aut owordt 1st volgende week gekeurd, en daarna komt die er dan onder alst meezit zei martijn..

Ik heb nu al zin in speed & design, staan er nog meer mensen van de club dit jaar?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev