Advertenties


Water in mn auto..

Gestart door Loek, 10 oktober 2006, 12:15:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Loek

Hallo,

Ik heb dus het probleem dat wanneer het hard geregend heeft, er water in mn auto loopt. en dan met name aan de bijrijderszijde voorin.
Ik ben een tijd geleden 2 weken op vakantie geweest. Toen ik terug kwam en mn auto wilde pakken lag er dus een laag water in van minstens 5 cm !!

Ik heb een dakraam, maar daar kan ik geen lekkagesporen vinden.
Zelf heb is mij opgevallen dat wanneer het geregend heeft er water in het "bakje" blijft staan waar zich ook de accu in bevindt en de ventilatieunit. Ik denk dus dat het water vanuit de ventilatiekanalen binnen komt gelopen.
Nu weet ik ook dat het bekend is dat er bij de megaantjes water via de antenne en dan via een deurstijl binnen komt. Ik kan me echter niet voorstellen dat zo'n hoeveelheid water via zo'n lein gaatje binnen kan lopen (lees 5 cm in twee weken).

Wie kent dit probleem en heeft een oplossing ???? l-

Timo Zuiderduin

er zijn al meerdere topics geweest in het verleden over dit onderwerp, ik weet bijna zeker dat je daar een oplossing voor je probleem moet kunnen vinden.

ff de zoekfunctie gebruiken  ;)

Timo Zuiderduin

dit is overigens ook een heel erg roestgevoelig punt bij de Megane'tjes!

zorg dus dat de afwatering daar niet verstopt zit,  je zal niet de eerste en ook zeker niet de laatste die last krijgt van roest in de accubak!

Loek

oké, bedankt voor t snelle antwoord. Ik zal vanavond gelijk kijken.  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev