Advertenties


Polyester of kunststoflassen?

Gestart door Boy, 7 oktober 2006, 16:14:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dirk Kuipers

Een mal maken is best te doen hoor. Niet voor de verkoop, dan heb je beter materiaal nodig, maar gewoon met poly de bumper maken en dan daar een mal van maken, zodat je een goede bumper eruit kunt trekken. Voordeel is dan ook, dat als je je bumper aan stront rijdt, je makkelijk een nieuwe maken kunt.. ;)

Een vriend van mij is nu ook bezig bumpers te maken met die methode:
http://www.cinquecentoclub.nl/forum/viewtopic.php?t=1396

Je bent alleen wel even zoet met schuren, maarja dat moet je dan voor lief nemen.. ;)

bas1984

Citaat van: Boy op  8 oktober 2006, 19:21:46
Kijk die gast is goed bezig _o_
Ik wil precies dat maar dan als voorbumper.

werkt dit net zo goed als lassen?
want ik ben wel van plan om er enkele jaartjes mee rond te rijden ;)

en als dit zo is is er dan iemand die dit kan en wil? ik heb dit zelf nog nooit gedaan en voor die ene keer dat ik zoiets doe ga ik het ook niet leren  :q

stuur me ff in pm kan ik je in contact brengen met die kerel...

kan je ff zelf met hem mailen ;-)

Megane2000Coupe

CiteerEn weet iemand hoe je dit het beste kan doen als je een originele bumper aan een polyesterbumper wilt bevestigen?
Dus van de originele bumper de bovenkant en van de sportbumper de onderkant zeg maar  ;)

Iemand nog tips?

Boy

ej, bas weet je toevallig waar hij woont? als hij helemaal boven in nederland woont schiet het woor mij niet op ;)

bas1984


Megane2000Coupe

CiteerEn weet iemand hoe je dit het beste kan doen als je een originele bumper aan een polyesterbumper wilt bevestigen?
Dus van de originele bumper de bovenkant en van de sportbumper de onderkant zeg maar

Niemand tips?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev