Advertenties


koffebakspoiler

Gestart door lonly driver, 5 oktober 2006, 17:36:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

lonly driver

er zit bij mij een standaard spoiler achterop maar ik wil een hogere nu vind ik die evo alleen weer te hoog, is er ook een middenmaatje, of zijn er klinkt stom, ophoogstukkies voor een orginele spoiler?

Boy

er zijn ophoogstukjes te koop voor de orginele spoiler, deze ben ik ook al maanden aan het zoeken(ongeveer 5 cm)

ik heb hier wel fotos van maar ik weet niet hoe ik die hier neer moet zetten :q

lonly driver

Boy kun je de fotos anders naar me email adres sturen?
wortel_1977@hotmail.com


Boy







kijk deze benk al lang aant zoeke, alleen bijna nergens te krijgen ;)

lonly driver

de site die erop staat heeft ze zeker ook niet? anders was je er niet meer naar op zoek geweest natuurlijk l-

Boy

jha op die site staat vanalles in het italiaans gebralt :q denk wel dat ze er bij staan maar ik ben nie zo gek op dingen uit het buitenland bestellen ;)

Benjamin Renon

@boy: Je kunt ze via platimex.nl bestellen. Mijn skirts staan daar nog in bestelling. Je hoeft ze in principe alleen het artikel nummer van cadamuro te geven. De rest wordt via hun geregeld.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

lonly driver

dat is nog eens info waar we iets aan hebben, ga er meteen eens kijken
bedankt benjamin !-!

Boy

#8
kijk das goed nieuws  !-!
dus dan zorgen hun er voor dat ze vanaf de winkel in italie bij mij aan de deur worden afgeleverd?
kost ook wel knaken lijkt me  :q
mar kun je ze dan heb beste ff mailen of bellen denk k ofnie?

Benjamin Renon

Je kunt ze zowel bellen als mailen. Ik heb mijn contact via mail gehad. Ze zorgen idd voor bijna alles. Ik moest €30 betalen voor het transport binnen NL. Die kon niet mee met hun koerier vanwege 't formaat. Kan zijn dat de verzendkosten voor jou goedkoper zijn.
Aangezien ze (correct me if i'm wrong) clubsponsor zijn krijg je ook nog korting...
Je betaalt dus de prijs wat op de site staat bij Cadamuro + eventuele verzendkosten. Er is ook een mogelijkheid om je spullen op te halen. Maar dit lukte bij mij niet ivm werk.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Edgar

Clubkorting geld alleen voor leden (te herkennen aan hun mooie avator)

Boy

Ik ben ff op de site van cadamuro met de vertaler an de gang geweest, maar die ophoogstukjes staan helemaal niet te koop aangeboden  :x

best balen, kweet nie waar ze nou ergens moeten staan....

Jeroen

Een oud lid had deze blokjes een paar jaar geleden zelf gemaakt  !-!

Boy

Om weer even terug te komen op je vraag:  ;)

Citeerik wil een hogere nu vind ik die evo alleen weer te hoog, is er ook een middenmaatje

je kunt ook gaan voor de spoiler van een astrauhuum hmm, sorry, OPC daar zat ik pas ook aan te denken.  :q mooi spoilerke




nieuw kun je die wel aankomen voor 175 maar de voetjes moeten wel ff passend gemaakt worden
meer info hierover kun je mischien wel ff vragen aan Joost-cabrio vragen, hij heeft em er ook op zitten  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev