Advertenties


Inhouden/haperen bij koude start

Gestart door Kj, 1 oktober 2006, 18:39:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kj

@ Jochem, heb donderdag alle oude benzine opgereden, en daarna een halve tank nieuw getankt. Daar wil ik nu injectorreiniger aan toevoegen en aftanken. Auto reed al een stuk beter na 250 km op benzine overigens, al was het nog niet helemaal top.

O ja, mocht je de oude benzinepomp van mij nog willen proberen voor de cabrio, dan kan dat. Ik twijfel zelf of die wel defect was. Proberen kan geen kwaad?

Michel Westenberg

Citaat van: Keesjan op  1 december 2006, 07:49:28
@ Michel, dank je voor je uitleg, ga ik morgen gelijk uittesten!!  !-!

Vraagje, werk je toevallig als Renault monteur?
Nee, ik werk zelf niet als Renault monteur.
Echter, een goede vriend van me werkt bij de dealer in de werkplaats en die heeft me het
storingsdiagnose programma meegebracht.
Ze gebruiken dat zelf ook altijd. Is gewoon uit te voeren op de PC en daar staat zeer gedailleerde informatie in afkomstig van de autofabrikanten dat alleen voor dealers beschikbaar is. Het is automatisch up te daten via internet. dus altijd actueel. Mocht ik iets echt aparts hebben kan ik bij hem natuurlijk altijd terecht.

Kj

Kijk, dat zijn de betere vrienden  _o_!

Zoals ik je ook al ge-pm-t had, de meter die ik gisteren gebruiken wilde was defect, dus ga het ergens in de loop van de week nog eens proberen met een andere!  !-!

Kj

Inmiddels tank afgetankt met Euro 95 (jemig, wat blijft dat vloeibaar goud duur zeg....) en injectorreiniger toegevoegd aan de tank. Dit weekend moet ik weer 400-500 km maken, dus wie weet verbetert het verder  !-!

Kj

Inmiddels mijn auto over de 180.000 km gezet, en dus ruim 500 km op benzine met injectorreiniger gereden. Vanmorgen was het voor het eerst weer de 'koude start-test'. Dus knop op LPG en starten maar! Liep gelijk mooi rond, geen rare dingen en reed perfect weg, schakelde goed over op LPG na 20 seconden. Blijf het de komende dagen volgen, maar lijkt er nu toch echt op dat de injectoren vervuild waren. Dus helaas toch af en toe een stukje op vloeibaar goud rijden dus. Iemand tips wat wel zo ongeveer het minimum is wat je als je LPG rijdt op benzine moet rijden?  !-!

Kj

Ook vanavond weer soepeltjes een koude start, gelijk weggereden zodat de auto pas onder het rijden over schakelen kan van benzine op LPG, ging perfect! Zo ken ik mijn bakkie weer!!!  !-! !-! !-! !-! !-! !-! !-! !-! !-! !-! !-! !-! !-! !-!

TrickeY

gefeliciteerd dan maar he! 
en het wordt ook steeds kouder buiten !
dus de tests worden steeds zwaarder ;)

Kj

Ik ga er nu toch wel van uit ja.  !-! Vanmorgen ook weer helemaal vlekkeloos en probleemloos.
I LOVE injectorreiniger!  :P

rik

Goedkope oplossing!  !-!  Ik hoop dat het hierbij blijft  Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev