Advertenties


Bericht voor TomTom bezitters!

Gestart door Jaro, 22 september 2006, 20:18:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jaro

TomTom heeft vastgesteld dat een beperkt aantal voorruitdocks dat aanvankelijk bij de TomTom GO 910, TomTom GO 710 en TomTom GO 510 is geleverd, niet voldoet aan de eisen die wij aan onze producten stellen. De docks kunnen loslaten of problemen met de stroomvoorziening hebben.

Als klantgerichte organisatie nemen we de feedback van klanten uiterst serieus. Het resultaat hiervan is dat we een aantal wijzigingen aan de voorruitdock hebben aangebracht om ervoor te zorgen dat deze voldoet aan de verwachtingen van de klant.

Klanten die problemen ondervinden met hun voorruitdock kunnen gratis een geoptimaliseerde voorruitdock bestellen (geen verzendkosten). U geeft op de volgende pagina https://www.tomtom.com/newdock/check.php? eenvoudigweg het serienummer van uw TomTom GO en een postadres op zodat wij kunnen controleren of u recht hebt op een vervangende voorruitdock.

U kunt één gratis voorruitdock per apparaat bestellen.

Malt

Hij is besteld en bedankt voor de info

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev