Advertenties


Computer games

Gestart door Raymond, 18 november 2004, 20:14:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Michel Cijs

Citaat van: berry_p op 18 november 2004, 22:00:16
Citaat van: Michel Cijs op 18 november 2004, 21:12:03
er zit wel een map in met allemaal taal bestanden;

maar heb idd al een engelse aanstaan voor de zekerheid ;D

ook iets van een patch ding waar opstaat NFSUV2-US

geen idee wat dat ding doet

je kan hem ook nog op nederlands zetten in de language map.
even de taal die je wilt hebben renamen naar de taal die je nou hebt.

die patch zal wel de update zijn, versie 1.1


Citaat van: Raymond op 18 november 2004, 20:49:07
Na een 206 en lexus ben ik even geld aan het potten met mijn supra, heb nu 35000.. bij 40.000 ga ik eens kijken voor een andere wagen en die weer lekker verbouwen.. damn wat is het spel netjes!!
ik heb zojuist de mazda mx7 gekocht 8)
thnx voor de tip dit werkt perfect ;D

Raymond

Hier mijn nieuwe beauty  Audi TT


FR@GSTER

Ik heb em ook sinds vandaag..........NFSU2..........zit veel meer diepgang in dan versie 1 dat is al een groot pluspunt  8)
Zit alleen nog steeds met een standaard Civic te rijden................... en heb toch al heel wat race's gewonnen.

Wel heb ik mijn twijfels bij de graphics engine.........als ik hoger dan 600*800 speel merk je dat ie duidelijk trager is, terwijl ik Doom3 met volle setting goed kan spelen.

Maar misschien komt dat wel omdat het een gedownloade versie is  ???








Tuned

ligt het nu aan mij of valt deze 2e deel gewoon vies tegen kwa grapihcs??

de intro zuigt, vond hem van deel 1 beter verder vind ik het playstation gehalte erg toegenomen veel meters, kaarten en pijlen bah, misschien moet ik hem iets langer dan een half uurtje spelen :)

wess

ik heb hem dinsdag gehaald..............WAT EEN VERSLAVING :D

Raymond

Kan wel melden dat het vanaf nu waar ik ben een stuk moeilijker word..  :(

Michel Cijs

super spel alleen mijn force feedback er nog ff in aan de praat krijgen............

Marco K

Citaat van: Patrick van Keulen op 18 november 2004, 22:50:03
Wel heb ik mijn twijfels bij de graphics engine.........als ik hoger dan 600*800 speel merk je dat ie duidelijk trager is, terwijl ik Doom3 met volle setting goed kan spelen.

Maar misschien komt dat wel omdat het een gedownloade versie is ???

Downloaden is lame. Dok toch gewoon die paar tientjes voor die game waar je je dagen/weken mee kunt vermaken.  :-[

Ik heb mijn twijfels bij je systeem. ;)

Wat zijn je specificaties en welke drivers gebruik je?

Paultje

ik heb hem ook al weer een weekje alleen moet hij zijn tijd delen met GTA. maar ik ben dus nu ook toe aan mijn 3de sponsor.

@ michel, die patch 1.1 us ding is voor een paar foutjes die optreden in de map. Heb ik ergens gelezen op 1 van de vele fora.

Maar zijn er nog heren en-of dames die GTA ook spelen?
snappie

rombartus

ik heb sinds kort ook gta san andreas op de ps2 dat is ook een wereld spel :P
en erg verslavend :D

Raymond

Citaat van: Dave op 18 november 2004, 23:27:05
ligt het nu aan mij of valt deze 2e deel gewoon vies tegen kwa grapihcs??

de intro zuigt, vond hem van deel 1 beter verder vind ik het playstation gehalte erg toegenomen veel meters, kaarten en pijlen bah, misschien moet ik hem iets langer dan een half uurtje spelen :)

Intro valt inderdaad tegen maar voor de rest vind ik het een 10 keer beter spel dan het eerste deel!

Spiedie

op dit moment drie spellen die ik echt top vind.
- fifa 2005, vooral die supersnelle linksbuiten, o wacht dat ben ik zelf :D
- nfsu2 (ben net begonnen, maar das echt verslavend...vind de intro trouwens wel leuk)
- x-men legends, maar die heb ik nog niet!
Ik probeer altijd tussen werk en trainen ff te gamen, maar echt veel tijd heb ik niet. Wel leuk zo'n topic 8)

FR@GSTER

Citaat van: Marco K op 19 november 2004, 09:47:24
Downloaden is lame. Dok toch gewoon die paar tientjes voor die game waar je je dagen/weken mee kunt vermaken. :-[

Ik heb mijn twijfels bij je systeem. ;)

Wat zijn je specificaties en welke drivers gebruik je?

Sry maar ik ga echt geen tientallen euro's dokken als ik het voor niks kan krijgen (jatten). Ik weet dat ik slecht ben  ::) ...............maar moeten ze het ook maar niet zo makelijk maken.  ;D

Mijn systeem is niks mis mee, zo als ik al zei: Doom 3 loopt super. en dat spel heeft toch wel vette specs nodig.

Specs:

PIV 2.4 Gig
ATI radeon 9600Pro 128Mb
512Mb intern
P4PE moederbord.

Moet genoeg zijn d8 ik zelf.

ids

Iemand ook al bezg met HALO2 ?  Gister multiplayer gespeeld bij een vriend van me en zier er echt geweldig uit!

nylez

Ik ben nu bezig met Far Cry, dit vind ik toch wel het mooiste spel dat ik ooit heb gezien.
echt een vet spel? 8)

binnenkort heb ik ook NFSU 2, dus ik moet helaas nog even wachten? :-[

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev