Advertenties


Computer games

Gestart door Raymond, 18 november 2004, 20:14:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Paultje

bij 65 % had ik het spel "uitgespeeld". en idd, hoger dan 10.0 kan je niet gaan. vind ik op zich wel jammer. want als je alles hebt bij gespeeld dan kun hoger halen dan die 10,0

heeft iemand trouwens al die wide body vrij gespeeld?
snappie

Raymond

Citaat van: Paultje op 30 november 2004, 12:12:56
bij 65 % had ik het spel "uitgespeeld". en idd, hoger dan 10.0 kan je niet gaan. vind ik op zich wel jammer. want als je alles hebt bij gespeeld dan kun hoger halen dan die 10,0

heeft iemand trouwens al die wide body vrij gespeeld?

Heb hem uitgespeeld maar die blijft geunlocked bij mij... helaas

Tuned

nog meer outruns doen  ;)
uitgespeeld in de zin van helemaal nix meer kunnen doen dus ook geen outruns????enz

Ferdi

jep je moet veel outruns doen om hem vrij te spelen  :D

Broekie

outruns.....?

das toch tegen een andere wagen racen??? die je gewoon tegen komt overal...

heb nu de rest ook allemaal gewonnen, dikke 200.000 op bank..

denk dat ik de mustang GT maar eens ga halen en flink tunen....  :D

Jacob

Ik neem aan dat PS2 games ook meedoen? (gezien de titel van het topic)

Als alles een beetje meezit krijg ik komend weekend NFSU2, TOCA race driver (zeg maar DTM) en GTA San adreas voor de PS2.

Ik zal dus niet al teveel vrije tijd meer overhouden de komende maand...  ;D

Als ik zo jullie replys lees, vind ik het wel minder dat ik NFSU2 pas komend weekend krijg. Zeker als ik lees dat een aantal mensen het spel al hebben uitgespeeld. Wat ik een vette prestatie vind trouwens  8)

Ben wel benieuwd naar jullie mening inzake het (wederom) uitstellen van GT4 voor de PS2 (laatst bekende datum is nu 23 februari 2005) En dat voor een spel wat eigenlijk vorig jaar kerst in de winkels had moeten liggen.....

Greetz,

Jacob.

Dennis Postma

Heb zelf het voorproefje van GT 4 en dat ziet er iig veel belovend uit, zit ook al lange tijd te wachten op de uiteindelijke versie van Gran Tourismo  :D

Jacob

Met het voorproefje bedoel je die BMW en de nurburgring?  Hoor ik meer goede verhalen over, zeker na installatie van de patch. (dan kennelijk zonder tijdslimiet of i.d. rijden)

GT4 Prologue was ook leuk om te spelen, maar wel een beetje klein qua spelinhoud. Die toch redelijk vlot uit kunnen spelen, ja oke niet alles op goud maar toch  ;D Alleen de 3 e view optie viel zwaar tegen (dus zo ver mogelijk achter de auto hangen) de auto bleef  "stil" staan op het scherm en het leek net of het circuit dus bewoog tijden het sturen. Dan wordt het driften best pittig kan ik je vertellen, het inschatten gaat niet meer lukken. Zit dat ook nog zo in dat voorproefje waar jij het over had?

Dennis Postma

ik bedoel eigenlijk de proloque  ;D

Jacob

aha, maar die is ook kickuh hoor!

Raymond

Ben net begonnen met Fifa 2005 maar het laatstet voetbalspel dat ik speelde was op de nintendo 8bit. Ik krijg niet echt het gevoel dat ik iets te zeggen heb in het spel, bijna alles gaat vanzelf.. of doe ik iets verkeerd?

Michel Cijs

Citaat van: Raymond op  6 december 2004, 19:58:17
Ben net begonnen met Fifa 2005 maar het laatstet voetbalspel dat ik speelde was op de nintendo 8bit. Ik krijg niet echt het gevoel dat ik iets te zeggen heb in het spel, bijna alles gaat vanzelf.. of doe ik iets verkeerd?

kijk eens bij de instellingen

je kan veel hulpmiddelen afzetten en dan wordt het al een stuk moeilijker.

vanaf prof niveau wordt het echt lastig :)

ik vind het iig een goed spel, zeker de carrieremodus

NFSU2 gaat nu echter wel ff voor ;)

Shane

sommige mensen weeten van geen ophouden :P


ERIC L.

he jongens over games gesproken wat dachten jullie van gran turismo 4

ik weet niet of jullie het weten maar daar komt de megane coupe uit 2000 ook mee maar dan wel bij de 2dehans en die kan je niet meteen kopen
je moet eerst maar even klooien met je licentie's en dan kan je hem kopen suc6 :) :D
ik ga weer evven verder race
;)

berry_p

mij nog te duur.
70 euro voor een spel.
ik wacht wel een half jaartje.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev