Advertenties


Computer games

Gestart door Raymond, 18 november 2004, 20:14:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

nylez

waar kan je je auto eigenlijk spuiten, heb die plek nog niet ontdekt geloof ik  :(

Dannis27

Heb NFSU 2 ook, maar loop een beetje achter in mijn PC-hardware, dus ken m nog niet spelen... Videokaartje beetje erg verouderd. Binnenkort maar eens een andere halen als er wat centjes over zijn.

Tuned

heb nu stage 1 en 2 klaar
word ik in de haven gedropt waar alle winkels zijn, geel/rood/blauw enz

maar waar moet ik nu heen en wat moet ik doen? kan nie meer in de stad komen :(

Broekie

zwaar vett spel, heb nog steeds mijn 1e auto, en heb deze echt super getuned.... de peugeot  ;D

kan wel al andere kopen, maar heb dit nog niet gedaan.

Alleen die street X races krijg ik (bijna) niet gewonnen, heeft iemand hier tips voor ???

Tuned

#79
van buiten de bochten in snijden en dan rem aantikken (geen handrem) mocht het te snel gaan dan gas er even af ....:)

even wat leuke plaatjes vanuit de game:







misschien wel handig alle shops  ;D





Marco K

Citaat van: Henry "Don Broekie" op 26 november 2004, 00:11:35
Alleen die street X races krijg ik (bijna) niet gewonnen, heeft iemand hier tips voor ???

Je kunt via de Garage naar de Dyno Run gaan (of zoiets). Daar kun je dan eigenschappen van je wagen aanpassen voor de verschillende baansoorten.

Bij Street X heb je vaak een vlakke ondergrond met veel krappe bochten en korte rechte stukken. Je wilt een auto die vlot instuurt met een lichte neiging tot overstuur, die makkelijk van richting verandert en die stabiel is in de bochten. De wagen mag best 'snappy' zijn, aangezien de snelheden niet echt hoog liggen kost een foutje niet superveel tijd.

Dat houdt in dat je de veren knap hard mag zetten, de wagenhoogte zo laag mogelijk, de bakverhoudingen zoveel mogelijk op acceleratie, de Sway Bars ook redelijk stijf en de rembalans een behoorlijke mate naar voren.

Street X, Sprints, Circuits en URL races zijn voor mij niet zo'n probleem, maar ik krijg helaas die Drifts en Drag races niet echt goed onder de knie. :(

Tuned

ik rij elk type race gewoon met dezelfde instellingen gaat prima :D

rombartus

voor de mensen die gta San Andreas hebben/spelen.
in de winkel is nu het boek van San Andreas verkrijgbaar met allemaal tips/trucs.
echt een aanrader :P
groetjes bart ;)

berry_p

je kan in nfsu2 ook op de achterwiellen wegscheuren.  ;D



Paultje

@ nfs fans. heb het spel gisteren uit gespeeld. rij idd ook altijd gewoon met de standaard instellingen. maar eerlijk heb nog nooit de topsnelheid gehaald.

@ GTA fans. heb idd ook dat boek. al bijna gelijk met het spel gekocht. is een heel mooi boek met goeie tips af en toe.
snappie

Kasteel

heb nfsu2 nu ook uitgespeeld, nu ff alle andere dingen doen, zit nu op 80% oid, beetje in worldmap de dingen vullen, uit verveling :P

Raymond

Ben inmiddels bezig met Men of valor, voor alle personen die van een 1st person shooter houden is het een aarader!

Broekie

ik rij nog steeds in me peugeot 206 rond.... win hier alle races mee.

en heb ook een behoorlijke topsnelheid neergezet... 338 km/u...... :D

ben al een heel eind gevorderd in het spel, maar uitspelen zal nog even duren denk ik.

Weinig tijd om te spelen komende weken...  :(

EyesOnly

Na een half uurtje halflife 2 was ik constant duizelig/misselijk....dacht dat het aan mij lag maar nou lees ik dit :

Citeer
'Gamers worden ziek van spelen Half-Life 2' (video)

Uitgegeven: 29 november 2004 09:35
Laatst gewijzigd: 29 november 2004 13:36

AMSTERDAM - Veel gamers klagen op het officiele forum van het populaire spel Half-Life 2 over duizeligheid en misselijkheid na het spelen van de game. Sommige gebruikers op het forum zeggen dat het komt omdat het spel zo realistisch is: "je hoofd denkt dat je beweegt, maar je lichaam staat gewoon stil."

Op het forum staan tips van gebruikers om de misselijkheid tegen te gaan. Zo wordt er voorgesteld om de frame-rate van het spel aan te passen of gewoon verder van het beeldscherm te gaan zitten.

De gamers hebben last van zogenaamde 'motion sickness', een verzamelnaam van een aantal bewegingsziektes zoals luchtziekte en zeeziekte. Deze ziekte wordt veroorzaakt omdat wat het lichaam voelt niet overeenkomt met wat je ogen zien.

Half-Life 2 (voor de pc) is de langverwachte opvolger van het eerste deel, dat zes jaar geleden werd geintroduceerd. De 3D Shooter werd een van de best verkochte spellen aller tijden. In Half-Life speel je een wetenschapper (Gordon Freeman) die de strijd aangaat met buitenaardse wezens.

Broekie

klopt het dat een auto max. 10 sterren kan krijgen bij NFSU2 ???

heb me 206 nu echt maximaal getuned, en heb 10 sterren.
win alle races makkelijk met m'n wagen....

wel pas 50% van het spel uitgespeeld...

heb nu nog 18 races op me map staan die ik nog moet rijden, en daarna zullen er nog wel een stel volgen.

:D :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev