Advertenties


Computer games

Gestart door Raymond, 18 november 2004, 20:14:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Cijs

ik vind deze dus echt heel erg gaaf!!

veel dynamischer en de races zijn afwisselender  :D

berry_p

hmm ik kom niet meer verder met nfsu2...
ik heb een waardering van 5.99 en heb alle races geracet die de map aangaf.
hij heeft nou geen races meer voor me.
wat nou?

Raymond

Citaat van: berry_p op 22 november 2004, 18:47:31
hmm ik kom niet meer verder met nfsu2...
ik heb een waardering van 5.99 en heb alle races geracet die de map aangaf.
hij heeft nou geen races meer voor me.
wat nou?

Krijg je in de worldmap alleen nog maar shops? Dan moet je proberen andere tegenstanders uit te dagen. En als je wordt gebeld moet goed luisteren waar er races zijn, aan de hand daarvan weet je waar er verborgen races zijn waardoor je je rating weer kunt upgraden! Succes

megane74

Tering ,sommige hebben hem al uitgespeeld en ik maar wachten tot dat ik hem kado krijg . Ik wil ook racen al ontbreekt het bij mij vaak aan tijd daarvoor . Dus ik zal hem wel weer  pas in juni uitgespeeld hebben .  ;D

Raymond

Citaat van: megane74 op 22 november 2004, 22:56:23
Tering ,sommige hebben hem al uitgespeeld en ik maar wachten tot dat ik hem kado krijg . Ik wil ook racen al ontbreekt het bij mij vaak aan tijd daarvoor . Dus ik zal hem wel weer pas in juni uitgespeeld hebben . ;D

Geeft toch niet, heb je nog iets om naar uit te kijken ;)

Michel Cijs

hoe werkt het eigenlijk als je een nieuwe standaard auto in het wagenpark aanschaft?? kan  je je oude dan weer bewaren en die een beetje uptunen of begin je weer van voor af aan met je standaard bijv celica?

Raymond

Citaat van: Michel Cijs op 23 november 2004, 00:18:54
hoe werkt het eigenlijk als je een nieuwe standaard auto in het wagenpark aanschaft?? kan je je oude dan weer bewaren en die een beetje uptunen of begin je weer van voor af aan met je standaard bijv celica?

Hit Esc, pijltje naar rechts (jump to garage). In de garage kan je 5 wagens stallen die je ten alle tijde kan wisselen..

Michel Cijs

dat naar de garage had ik begrepen maar niet dat je je dik verbouwde 1e auto kan stallen en een andere tussendoor kan aanpakken

top dank je ;D

tis trouwens echt verslavend  :)

Tuned

wanneer krijg ik nu mijn neon, enz enz..

heb nu 3 wagens
- 206
- hummer
- hyundai

nog geen sport wagens gezien in het spel die ik kan krijgen  :-\

Paultje

heb nu 4 auto?s ben gisteren begonnen met de 3000 te tunen.
snappie

Michel Cijs

Citaat van: Dave op 23 november 2004, 10:38:01
wanneer krijg ik nu mijn neon, enz enz..

heb nu 3 wagens
- 206
- hummer
- hyundai

nog geen sport wagens gezien in het spel die ik kan krijgen :-\

als je de wagenspecialiteitenshop hebt gevonden bij het stadion en bij de hills dan krijg je neon, audio, airride etc

tegen die tijd krijg je ook een celica etc, das als je je 1e sponsor hebt gehad dan heb je er zowiezo een stuk of 2/3

er zit nu veel meer lijn in het spel, hoe beter je wordt, hoe beter je huidige auto en hoe interessanter de alternatieve auto's

ik heb nu net mijn 2e sponsor en heb nu op meerdere bladen en dvd's gestaan

Inmiddels is de 240sx ook behoorlijk fraai, eerst was ie paars maar nu meer geel/goud met een aparte blauwe striping ;D

Broekie

mis alleen die super snelle megane... :D

of is dat de laatste bonus auto die je kunt krijgen  :)  ;D

Decepticon#1

Als de Megane Coupe meedoet, vind ik dat ze daar een apart spel voor moeten maken. Zo ??n dat mensen dan zeggen: Speel jij Need 4 Speed Underground?! Ik speel 'Megane Coupe Racer', da's pas een racespel!

Helaas...zal wel een droom blijven. By de weg wil ik al de speler van N4SU2 heel veel raceplezier toewensen  ;D

Greetz,

Peter

Shane

rallysport challenge 2 heeft wel de megane maxi in het spel  :D


nylez

#74
ik ben nfsu 2 nu aan het installeren, dus nu maar hopen dat het helemaal gooed loopt? ;D

Ben erg benieuwd!!
edit: hij doet het  8), echt heel mooi scherp beeld, stukken beter dan de vorige vind ik

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev