Advertenties


Computer games

Gestart door Raymond, 18 november 2004, 20:14:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tuned

ja denk dat ik bij mij thuis dan nog wel meer heb , maar dit was op mijn werk, stond nummer 1 met downlaoden, terwijl een collega hierzo lekker mp3 tjes zit te downloaden en die maar 4,5 gb had..

EyesOnly

Ik ben momenteel zwaar verslaafd aan het lang verwachte vervolg op Battlefield 1942, Battlefield2 !
Nog meer mensen?

Ravens

ik speel de demo ^^

TheFDM

Heb nauwelijks tijd voor games. +/- 40 uur p/w werken, 2 avonden naar school, en dan nog het huiswerk dat bij de studie hoort.
Speel wel OSM en F1competitie, maar dat vergt niet zo heel veel tijd :D

EbOoZ

Citaat van: Erik van Rijn op 23 juni 2005, 23:55:57
Ik ben momenteel zwaar verslaafd aan het lang verwachte vervolg op Battlefield 1942, Battlefield2 !
Nog meer mensen?

Ik ga em installeren als het weer wat kouder wordt! Ben vol van verwachting van het spel ;D

bpoort

Mijn videokaart trekt battlefield 2 niet  :'(  :'(

EbOoZ

Mijn huidige ook niet (GF4), maar ik heb nog een gare 128MB GF 5200 liggen en die wordt wel ondersteund.
Het zal er niet op en top uitzien, maar ik besteed liever m'n geld aan m'n auto dan aan een videokaart. Ik spel toch bijna nooit spelletjes, en als ik het doe is het 9 van de 10 x op de XBOX ;D

solidsjakie

Citaat van: Erik van Rijn op 23 juni 2005, 23:55:57
Ik ben momenteel zwaar verslaafd aan het lang verwachte vervolg op Battlefield 1942, Battlefield2 !
Nog meer mensen?

Ik verwacht hem niet. Ik heb hem al 3 dagen.

EyesOnly

Hij is echt GEWELDIG!
Heb nog maar 3 maps gespeeld door het mooie weer maar zodra het wat minder wordt ga ik er helemaal induiken.
Misschien zelfs weer in clan-verband zoals in BF1942 en desertcombat want daar is BF2 helemaal geweldig voor!

EyesOnly

Citaat van: solidsjakie op 24 juni 2005, 14:31:26
Ik verwacht hem niet. Ik heb hem al 3 dagen.
Ook via bol.com?
Lag idd dinsdag op de mat :D

EbOoZ

Citaat van: Erik van Rijn op 24 juni 2005, 14:52:59
Hij is echt GEWELDIG!
Heb nog maar 3 maps gespeeld door het mooie weer maar zodra het wat minder wordt ga ik er helemaal induiken.
Misschien zelfs weer in clan-verband zoals in BF1942 en desertcombat want daar is BF2 helemaal geweldig voor!

Dan doe ik mee :D. Heb heel lang Counter Strike gespeeld, maar ik werd helemaal para van die k*t community die CS heeft :-\

EyesOnly

#146
Zat tot 2 jaar geleden helemaal in de clan-scene, Q2 Q3 CS UT-insta TacOps BF1942 DC
Nu eigenlijk helemaal niet meer maar zit er wel weer aan te denken nu BF2 uit is :D

En eh, voeg me ff toe op msn als je wil :D
evanrijn@planet.nl

EbOoZ

Geregeld :D

Ik heb UT wel eens geprobeerd maar dat was echt wennen :o
CS is echt traag in vergelijking.

Ravens

Speelt u UT'99 of ut2k4 ? ik speel ut'99 met de naam 3MtY

ppveenstra

Citaat van: Ravens op 24 juni 2005, 16:37:33
Speelt u UT'99 of ut2k4 ? ik speel ut'99 met de naam 3MtY

Ik heb jaren UT 1999 gespeeld op hoog nivea..

misschien is de volgende nick ooit over je beeld geschoten

-=[TDAB|DreaMeR]=- later [MI7]Dreamer

speelde in de laddercompetities op clanbase, op een gegeven moment stonden we zowel internationaal als in nederland aan de top.. Was erg tof, heeft me alleen bijna een opleiding gekost, zat 16 uren per dag achter het spel..

Speelde overigens alleen instagib..

Maar inmiddels afgekickt hoor? :D


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev