Advertenties


Computer games

Gestart door Raymond, 18 november 2004, 20:14:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

ERIC L.

nou ja het is microsloft maar ja beter dan een gamecube ik vind de ps2 de beste en ja ieder wat wils natuurlijk

iedereen is tevree met wat hij of zij heeft injoy
:D

Michel Cijs

is dat wat ja Fifa street??

en ik wil mijn ps2 al tijden ombouwen, maar ken geen ombouwer en ook niemand die spellen kopieert ervoor dus schiet niet echt op  :)

ERIC L.

ik heb het zelf geprobeerd maar nog met weinig suc6 dus er maar weer uitgehaald misschien later weer proberen
we zien wel heb hem nu open liggen maar kan wel spelen wan tdat Gran Turismo 4 is toch wel heel erg goed en verslavend 8) :D

ppveenstra

Citaat van: Michel Cijs op 14 maart 2005, 23:29:34
is dat wat ja Fifa street??

en ik wil mijn ps2 al tijden ombouwen, maar ken geen ombouwer en ook niemand die spellen kopieert ervoor dus schiet niet echt op :)

Kheb een hele handige buurjongen, maar michel je koopt na het ombouwen wel alles orgineel toch ;)

berry_p

Citaat van: Michel Cijs op 14 maart 2005, 23:29:34
is dat wat ja Fifa street??

en ik wil mijn ps2 al tijden ombouwen, maar ken geen ombouwer en ook niemand die spellen kopieert ervoor dus schiet niet echt op :)

die spellen hoefd geen probleem te zijn.
die kan je toch overal wel kopen/downloaden.

stephan

voor mensen die nog playstationgames willen ik heb er nog 10 te koop echte orginele games !! :D

Remco N

Citaat van: Erik van Rijn op 13 maart 2005, 23:54:47
Doom, nee slechte engine

Ben helemaal CSS verslaafd, counter strike op de halflife2 engine

Lees, gelijk gestemden...Doom is een top spel, punt

Tuned

even een vraagje hoe kan ik op mijn pc zien hoeveel ik gedownlaod heb? op een dag
dus data verkeer?

berry_p

even het programma ISP Monitor downloaden.
werkt erg handig.
http://www.ispmonitor.be/

EyesOnly

Citaat van: Remco N op 15 maart 2005, 22:32:52
Citaat van: Erik van Rijn op 13 maart 2005, 23:54:47
Doom, nee slechte engine

Ben helemaal CSS verslaafd, counter strike op de halflife2 engine

Lees, gelijk gestemden...Doom is een top spel, punt
Zeker niet, punt :) :) ;)

Tuned

ze zeggen dat ik in 30 dagen 9 gb heb gedownload  ::)

heb alleen internet radio aan, af entoe msn onlin en de forums

Marco K

Goede kwaliteit internet radio is circa 128 kilobit per seconde. 128 kilobit = 16 kilobyte, per seconde dus.

16 kilobyte * 3600 = 57600 kilobyte per uur, gedeeld door 1024 = 56,25 Megabytes per uur, puur voor internetradio.

Negen Gb = 9216 Mb, gedeeld door 56 = 164 uur internetradio.

Dertig dagen * 24 uur = 720, gedeeld door 164 = 4,4.

Dat houdt in dat je gemiddeld per dag bijna 4-en-een-half uur internetradio aan hebt, van een station met goeie geluidskwaliteit, kan dat kloppen? ;)

En daar komt dus nog 'gewoon' internet verkeer bij, zoals via de forums en MSN. Op zo'n manier is het dus niet vreemd dat je 9 Gb dataverkeer hebt.

EyesOnly

9 is tegenwoordig ook niks meer.

En dan te bedenken dat kpn/hetnet nog steeds een abo heeft met 250MB per maand! gekkewerk...

Marco K

Citaat van: Erik van Rijn op 17 maart 2005, 20:07:31
9 is tegenwoordig ook niks meer.

En dan te bedenken dat kpn/hetnet nog steeds een abo heeft met 250MB per maand! gekkewerk...

Die ultra-lage limiet is inderdaad erg sneu.

Het meest sneue is dan ook nog dat de mensen die dat soort goedkope abo's heeft de 'minder ervaren gebruiker' is.

Helaas hebben dat soort 'minder ervaren gebruikers' de neiging op alles te klikken wat los en vast zit, waardoor spyware en andere troep welig kan tieren op hun pc's, met alle gevolgen voor datagebruik, internetplezier (geknepen verbinding) en portomonee (bijbetalen per Mb?) van dien...

berry_p

9gb is niet veel.
heb er dagen tussen zitten dat ik meer dan 5gb per dag haal. ;D
nu na 16 dagen 28gb verbruikt.  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev