Advertenties


Computer games

Gestart door Raymond, 18 november 2004, 20:14:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

wess


Jacob

Nou, mijn sociaal leven is voorbij.... ga morgen gt4 halen  ;D

70 eurie is inderdaad veel geld, maar dit is een van de (weinige) spellen die dat echt waard is naar mijn mening. Zag net al op de site dat ook de Megane 2 (2.0 16v) ook in het spel zit  :D (en natuurlijk de clio v6, 5 turbo 2)

Dennis Postma

Ben aanstaande zaterdag jarig dus ik hoop dat ik 'm dan mag uitpakken, en anders komt ie er ook wel, koop eigenlijk nooit spellen behalve de games van Gran Turismo  8)

ERIC L.

70 euro????????????????

ik heb hem voor 59,95

bij de i-plaza en bij free record ook volgens mij die prijs.

enne dit is het echt wel waard ik heb gt 1 ,2 geneve, 3, 4prolegeu en dan nu GT4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8) 8) 8)

THE REAL DRIVING SIMULATOR

ppveenstra

Zijn er nog mensen die nintendo 16 bit games thuis hebben liggen, en die er af willen?? ben nog op zoek naar vele games, waaronder mario allstars, mario world 1 en 2, yoshi's island, donkey kong, etc etc.. oja kirby  ;D


Broekie

is GT4 ook al uit op de X-box ??

ERIC L.

die komt niet op de x-box het is een spel van sony 8) 8) 8) 8)


sorry dan moet je toch een echte game console moeten kopen :P

Ravens

Maar ERIC die heeft Henry toch al :P:P

ERIC L.

ik  niet weet niet sorry ik ken nog niet iedereen hier maar als hij een ps2 heeft waarom dan vragen of hij ook op de x-box is???????????????


Michel Veltman

ik vermaak me prima met GT R Racing op de pc :D

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Remco N

Moet je persee auto spelletjes doen want ik ben een grote fan van doom 3?
Nog meer gelijk gestemden?

EyesOnly

Doom, nee slechte engine

Ben helemaal CSS verslaafd, counter strike op de halflife2 engine

Ravens

Eric l. ik bedoelde dus dat de Xbox een echte console is :) ach ja ik heb niks te klagen.. heb ze alle 3.. (ook de gamecube :D)

ppveenstra

Citaat van: ppveenstra op 10 maart 2005, 22:59:56
Zijn er nog mensen die nintendo 16 bit games thuis hebben liggen, en die er af willen?? ben nog op zoek naar vele games, waaronder mario allstars, mario world 1 en 2, yoshi's island, donkey kong, etc etc.. oja kirby ;D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev