Advertenties


Koelvloeistof lek.

Gestart door Gerard650sv, 31 augustus 2006, 20:02:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Gerard650sv

Mijn auto (1.6e) lekt rechts onder (rechts al je in de auto zit) bij het blok koelvloeistof. Als hij op de oprit staat loopt het er zo uit.
Weet iemand of daar een slang loopt? kan het namelijk niet zo goed zien en aan de onder kant zit er allemaal plastic voor.
Word een beetje moe van mijn megane, er gaat van alles aan stuk :(

xforce

hmm komt me bekend voor,
waterpomp vervangen, en toen weer de koppakking,
dus laat goed controleren wat er daadwerkelijk lekt !!

renault

hoe moet het distibutietandwiel van de koelvloeistof pomp eraf? kan iemand mij hierbij helpen mischien.

renault

ow ok. hoe kan je dan bij de pomp komen?

Gerard_sv650s

De waterpomp is stuk deze wordt vervangen, ze doen gelijk de disturbutie vervangen (zat in de buurt?).
Tevens waren mijn motor steunen stuk :)

xforce



gerard_Sv650s

Bedankt voor jullie informatie, hij is inmiddels vervangen en ik kan er weer mee rijden.
Alleen is er een nieuw probleem ontstaan :(
Als ik op gas rij gaat het ledje rood knipperen en daarna schakeld hij automatisch over op benzine. Als ik wil kan ik hem terug op gas zetten en dan werkt hij weer even.
Kan dit de lambasonde zijn?

Malt

Mijn auto (megane coupe 96) is vandaag opgehaald omdat hij koelvloeistof lekte. Het kwam uit een gat schuin boven mijn gaspedaal. Morgen moet ik even terugbellen om te weten wat er precies mee is. Ben benieuwd.

Paul

Ik denk de kachelradiateur..
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Malt

Gelukkig heb ik nog garantie van de garage maar ik denk dat je gelijkt hebt. Hopelijk dat ze hem snel maken.

Malt

Het was inderdaad de kachelradiateur. Nooit gedacht dat dat zo zo stinken die koelvloeistof. Hopelijk gaat het snel uit mn auto want leuk is anders.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev