Advertenties


schadeherstel

Gestart door Sjors, 30 augustus 2006, 23:38:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sjors

Thnks voor de snelle reacties

Ik bel morgen eerst de verzekering want het is gewoon krom. Ik zou hoe dan ook ene nieuwe motorkap moeten hebben gespoten en wel. En of dan die kras er wel of niet zat doet er niet toe. Dus dan kunnen ze niet zeggen spuitkosten voor eigen rekening vanwege die kras.

Ga eens even van me laten horen morgen
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Megane2000Coupe

Ik weet wel dat ze bij me schoonmoeder bij Care een keer een oudere schade ook niet wouden uitdeuken.
Zij had een kras en een deuk in haar portier, die deuk zat er al iets langer (door iemand anders deur) en toen wou ze die kras laten maken door haar verzekering, en ze dacht gelijk dan kan die deuk er ook uit, maar dat deden ze mooi niet, moest apart betaald worden.

Maar als ik jou was zou ik het wel aan je verzekering navragen, want bij geval van me schoonmoeder, ging het van haar no-claim, want er was geen tegenpartij.

Sjors

Gisteren me schadeexpert gebeld

Hij vertelde me dat doordta ik een kras heb ( zie alleen aan de oppervlakte zit en niet op het metaal) ik de spuitkosten van 200 euro zelf moet betalen.

Ik zei hem dat dat nogal krom was aangezien de kras totaal niks te maken heeft met dat de motorkap ontzet was. Hij bleef volhouden dat ik de motorkap vanwege die kras ooit had moeten opgeven of had moeten laten spuiten. Dus vanwege een kras moet je je spuitkosten zelf betalen

Maar dan denk ik dan kunnen ze bij elke auto wel de spuitkosten aan de klant doorberekenen want elke auto heeft wle een krasje :?:?:?:?

Ligt het nou aan mij of ###t die vent onzin?
Monte Carlo!! aan de Maas!!

GVR

Dat klinkt als stierestr....( nou je weet wel)

Edgar

Gewoon geld uit laten keren ter waarde van je schade en vervolgens naar een anders schadeherstelbedrijf gaan om de schade te laten maken en even babbelen over een mooi prijsje. Mijn schade is getaxeerd op 1426 euro. (scooter in de zijkant gehad).

Ik heb van de week het gehele bedrag op mijn rekening gestort gekregen. Of ik de schade nu laat maken is mij. Kan ook de euro's in mijn zak steken (bij wijze van). Wat ik nu ga doen is een gehele respray wat me 1900 euro kost in een speciale kleur. Dit gaat niet op een bon en is een vriendendienst. Vandaar de prijs!!! Wil niet dat iedereen nu denkt dat dit een reeel bedrag is voor een respray en een schadeherstel en nog wat dingetjes dichtmaken.

Sjors

Morgen kan ik me auto weer halen endan krijg ik te horen wat ze aan de prijs hebben gedaan.

Zal me wel wat gaan kosten helaas maar ben allang blij dat ik die gekke Twingo kan inleveren. Op gevoerde brommobiel is het woord  8)7

Ben benieuwd
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Sjors

Ze blijven erbij dat de kras oude schade is en dus een gedeeltelijke aftrekdoen.

Ik hoef maar de helft van de spuitkosten te betalen dus even een telefoontje plegen helpt wel!

Had graag gezien dat alles vergoed werd maar iets is beter dan niets! Morgen eens kijken hoe vers die in de lak staat  :)
Monte Carlo!! aan de Maas!!

GVR

Hebben ze door die ( oude ) kras meer moeten spuiten dan wanneer die kras er niet had gezeten??

Sjors

Nee en dat is het kromme eraan. Het verhaal bij de verzekeraar is dat je schade die je gemaakt heb vervangen word. die kras zat er en dus ben je die mooi kwijt. Maar zo werkt het dus niet. Straks moet je ook nog bijbetalen voorde steenslag die erop zat  :?

Maar ja.......................... :x
Monte Carlo!! aan de Maas!!

GVR

Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

Sjors

Ja meerendeel van de reacties hier en in mijn omgeving is precies zo. Het is gewoon geld klopperij.

Ze moeten die motorkap laten spuiten en zo halen ze tochnog fflekker de kosten omlaag.

Op jaarbasis scheeld dat voor deze maatschappijen toch aardig wat knaken en moeten wij voor dokken. Niet zo gek dat steeds meer mensenhun verzekering oplichten........................ en dan heb je nu alles eerlijk gedaanen moet je betalen  8)7
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Wendy

Weet je wat je voor moet stellen... Laat hun de kosten van de motorkap spuiten betalen... Met als tegen prestatie dat zij de kras er weer in mogen trekken...
Zo is hij weer als hij was voor het ongeluk en is iedereen blij....

Echt sorry hoor ik weet dat ze gelijk hebben maar ik zou bijna mijn megane door de voordeur bij hun parkeren... hij is toch all risk...

Sorry moest het effe kwijt

Sjors

Ja die van mij ook al risk alleen dta zegt niks hoor :P

En gooi het eruit hahaha ze denk ik er precies zo over. ( ben net even wezen kijken bij de dealer en hij staat er superbij dus parkeer hem wel lekker voor de deur :D )
Monte Carlo!! aan de Maas!!

ForeverYoung

Kun je niet vragen om een onafhankelijke expert ofzo?
Vind dit toch wel zo'n bullshitverhaal 8)7

GVR

Maar dan moet die kras wel net zo lang als diep zijn. Y :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev