Advertenties


Montage Xenon units

Gestart door Richard1959, 30 augustus 2006, 20:32:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Richard1959

Zijn er mensen op voorhand die Een of De ideale plek weten waar je de omvormers(start- en spanningskastjes) van de Xenon verlichting kan monteren links en rechts ?


Graag een reactie

Tuned

ik heb mijne links onder die band van de computer en rechts aan het zekeringkastje

Richard1959

Hoi
Dankjewel. Die van het zekeringkastje heb ik ontdekt, daar kan jij achter op de plaatje hangen.
Die andere zijde is mij niet duidelijk, tenzij je een type I, Phase I hebt (heb zelf de Phase II)


Richard1959


Richard1959

Vandaag geweest bij Tunex Automotive in 's-Heerenberg (achter Arnhem) ivm Xenon set.

Blijkt dat daar de laatste sets worden samengesteld (demo's etc.) en voor leuke prijzen weggaan.
Mijn set van 6000 K H7 gekocht voor 135 euro !

Wat een bult licht geeft dat zeg, zeker met de heldere koplampglazen en reflector.

Aanrader dus.

Michel Cijs

heeft iemand een voorbeeld (foto) van xenon in de org. ph1 units?

Tuned

alleen in angel eyes, maar maakt denk ik niet zo heel veel uit toch? iets minder fel 8)

Timo Zuiderduin

in Angeleyes zit helder glas en in de standaard units niet.

dit zal zeker uitmaken m.b.t. de lichtval etc.

wouter arnouts

ik heb alleen een foto van xenon in h4 hij is niet echt duidelijk want hij komt van mijn tel dit is nacht   en nog een bij daglicht

Michel Cijs


TrickeY


EyesOnly

Als ze maar niet te hoog afgesteld zijn!! ;)
Dat is zooo irritant bij xenon

Richard1959

Correct, ze adverteren met compl. sets, ware het niet dat er 1 starter van mij bniet goed werkte en ik terug ben gegaan.

Bij het bedrijf bleek dat ze morgen (volgens zeggen) nieuwe sets binnen kregen.
Ze worden gehaald uit China met Tuv en EEC keuring.

Wat hij nog had liggen waren reserverve- en demo modellen die met extra korting weggingen.

Overigens raad ik persoonlijk wel aan om pas een set te kopen als je ook koplamphoogteverstelling hebt, want tegenliggers kunnen er behoorlijk"ziek"van zijn als ze te hoog staan. Ik zou daar zelf ook last van hebben.

TrickeY

ook al staan ze niet te hoog, zijn ze nog wel een beetje irri

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev