Advertenties


H4 of H7 voor koplamp Coupe 1.6e 1998?

Gestart door Patricklauw, 30 augustus 2006, 11:00:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Patricklauw

Ik heb een H7 Halogeen setje koplampen gekocht via internet en gister binnen gekregen maar volgens mij past het niet in mijn auto. Het is voor dimlichten (H7).

Ik heb gister gekeken in mijn auto en het bolletje eruit gehaald en die heeft 3 pinnetjes. De bolletjes die ik heb gekocht hebben er maar 2. Kan het zijn dat ik verkeerd heb gekeken in mijn auto dat er nog ergens een bolletje is en dat die ik heb gevonden mijn grootlicht is, of is dat bolletje voor het grootlicht en dimlicht?

Over een paar maanden ga ik waarschijnlijk angel eyes nemen maar dat heeft niets te maken met de stekker waar het bolletje in gaat toch? Of moet ik dan ook nog dat stekkertje veranderen?

Hoop dat er mensen ervaring mee hebben met mijn vraagjes maar dat zal best wel ;)

Ps. ik heb op de halfords site gekeken http://www.halfords.nl/NL/Auto/home/Philips%20PAL%20guide.htm en daar gechecked welke H bolletje ik nodig heb voor mijn type auto en daar kan ik kiezen uit "met enkele koplampen (H4)" of "met dubbele koplampen (H7)".
Ik heb geen idee wat ik heb  8)7

Stefan

3 pootjes is H4
2 pootjes is H7 (en ook H1 geloof ik..)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Patricklauw

Citaat van: Remko de W. op 30 augustus 2006, 12:05:10
als je grootlicht en dimlicht in hetzelfde lampje hebt zitten,
dan is het H4...

zijn ze apart, dan is het H7...
Aan het bericht onder je te zien heb ik dus waarschijnlijk dim en groot licht in hetzelfde bolletje :(

Citaat van: Stefan op 30 augustus 2006, 12:09:57
3 pootjes is H4
2 pootjes is H7 (en ook H1 geloof ik..)
Het was dus een 3poot bolletje dus ik heb H4 lampen.. :(

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Paul

Fase 1: enkele koplamp 3 pinnetjes->H4
           Dubbele koplamp 1 pinnetje->H1

Fase 2: Altijd 2 pinnetjes->H7
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Patricklauw

Ok dat is jammer dan  ;(

Maar hoe moet ik dat doen als ik angel eyes heb gekocht? Krijg je daar andere stekkers bij of zit ik dan nog steeds met dat ene bolletje? Dat zou vreemd zijn aangezien angel eyes 2 rondjes hebben die beide moeten branden.

Heeft iemand daar ervaring mee?

ForeverYoung

Niet verkeerd bedoeld ofzo, Ik haalde eerder altijd gewoon lampjes bij een Brezan ofzo, dan keken ze in de computer en wist ik zeker dat ik met het goede lampje thuiskwam !-!
Nu weet ik wel dat ik H4 nodig heb 8)

Wat betreft Angel Eyes, zijn dat niet gewoon 2 losse lampjes? Geen idee of die H4, H7 of H1 zijn.

Patricklauw

Ik had het idee dat voorlampjes hetzelfde waren 8)7

Hetgene wat ik afvraag van angel eyes is of ik dat wel kan aansluiten.. Want moet ik de kabels gaan veranderen? Wil nu graag ff goed voorbereiden voor ik weer iets doms doe/koop ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev