Advertenties


LED achterlicht megane coupe?

Gestart door Boy, 24 augustus 2006, 13:53:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Boy

Ik heb hier en daar gehoord dat er dit jaar nieuwe LED achterlichten uitkomen voor de coupe(phase 1+2)
Ook op carpartstuning.nl geven ze aan dat ze te koop zijn, alleen heb ik nog nergens een foto of iets dergelijks gezien.

weet iemand hier meer van en ook of ze nog ergens anders te koop zijn?

grts.  ;)

Dennis Postma

Weet dat er idd al wel units waren die er eigenlijk meer uitzagen als bewerkte lexus lichten waarbij het buitenste rode licht vervangen was door leds. Denk dat ze deze bedoelen. Zelf vond ik ze niet zo bijzonder gezien het erg op een eigen creatie leek  :x

Boy

hmm als dat alles is  8)7

Zou mooier zijn geweest als ze gewoon een orgineel achtericht vol met ledjes hadden gemaakt...

is er maar 1 model uitgekomen dan? ;)

Dennis Postma

Voor zover mij bekend is wel. Maar idd als er een complete led unit zou bestaan zou het erg mooi kunnen zijn  Y

Boy

Zelf maken lijkt me ook echt kei mooi,  :9~
Maarjah begin er maar is aan, das een bal werk...

khoop dat er binnenkort iets mooi uitkomt want die led-achterlichten zijn echt strak  ;)

peterachterop


Timo Zuiderduin

zal wel over deze krengen gaan! zijn al poosje in de omloop en is gewoon het eerste type lexuslamp maar dan in 1 van de uitsparingen een led-lampje gemonteerd.


Boy

sh*t he, dat ze het durven te maken :P ze willen gewoon goedkoop en makkelijk iets nieuws uitbrengen...
kan goed nog kei duur zijn ook zon setje ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev