Advertenties


Water Naar Binnen Via Het Oog van IR

Gestart door Ballie, 16 augustus 2006, 13:31:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ballie

Water Naar Binnen Via Het Oog van IR

toen het zo regende heb ik via mijn antenne(rubbertje) water in mijn auto gekregen, het lieg via het ook van de ir naar beneden, ik heb nu het probleem dat mijn centr. deurvergrendeling niet meer goed werkt (haast helemaal niet meer) nu heb ik nieuwe batt. gekocht maar dat werkt niet.

hoe moet ik dat allemaal los halen om te kijken of er nog water in staat/ of er iets kapot is (me binnenverlichting werkt gewoon nog)

Ballie

iemand een idee hoe ik dit los kan halen?

Roeland

de verlichting kan men er uit klikken en de IR ontvanger kan men eruit klikken (noor voren duwen)

dan hebt ge alleen nog de behuizing die met 2 of 3 schroeven vastzit.

als ge dat ook losdoet en kijkt omhoog tegen plafond ziet ge de moer van uw antenne zitten.

deze dan ook losdoen en nieuwe rubber tussenplaatsen.

Ballie

thx ga ik vanavond even proberen dus gewoon alles omhoog drukken  8)

Martin1982

Ik heb dit probleem ook gehad, en ipv van een nieuwe rubber ben ik er maar meteen met de kit op gegaan

Meganepower

ik heb t ook,maar ik heb een open dakkie. Daar blijft in het randje water staan!!!! Iemand deze problemen ook gehad?
Bij mij komt het water ook langs mijn IR......

Ballie

en doet je cntr. deurvergrendeling het nog wel gewoon goed, en heb je het kastje ook los gehaald om te kijken over er nog water in stond?

Patricklauw

Citaat van: Rene A. op 16 augustus 2006, 17:02:04
ik heb t ook,maar ik heb een open dakkie. Daar blijft in het randje water staan!!!! Iemand deze problemen ook gehad?
Bij mij komt het water ook langs mijn IR......

Ik heb ook een raamdakkie en die van mij lekt ook, maar dan meer eromheen en naar achteren.

Weet iemand een zaakie omgeving Schiedam/Rotterdam waar ze dit goedkoop kunnen fixxen?

Megane2000Coupe

Wat je zou kunnen proberen is het afwateringsgootje van je dakje door te spuiten met een compressor. Misschien dat door de druk van de lucht het weer normaal gaat werken

Patricklauw

Dat het verstopt zit bedoel je? Maar als het echt hard regent is het ook vochtig rond het dakraampje aan de binnenkant. Dan zou ik toch mijn rubbers moeten vervangen? Ken alleen geen 'niet al te duur' zaakje die dat kan.

Megane2000Coupe

Dat zou ik niet durven zeggen, maar je kan het altijd proberen en lukt het wel dan ben je een stuk goedkoper uit ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev