Advertenties


spuiten

Gestart door marcellino, 20 juli 2006, 17:07:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

marcellino

Ik wil mijn auto volledig laten bijwerken(hier en daar wat kleine maar lelijke beschadigingen)en meteen helemaal overspuiten. Mijn auto is zwart metalic dat wil ik graag zo houden maar mijn vraag is heeft iemand enig idee wat de kosten zijn van het totaal spuiten van de auto?? (inclusief bumbers, sideskirts, spoilers enz)

EyesOnly

bij mij was het 2200 voor een nieuwe kleur

Oost

Kerel, In Spankeren (dat ligt ongeveer 25 min. bij jou vandaan  8)7) heb je Remy Vos zitten. Volgens velen absoluut een van de beste autospuiter die er is. !-! Y
En er valt met hem serieus te praten over een goede prijs. Ik heb mijn hele wagen laten spuiten en vond dit een koopje! 8)7
Zijn Internet adres is: http://www.remyvos.nl/
Kijk hier maar eens en ik zou zeggen bel hem eens om het een en ander te vragen.

Vermeld er natuurlijk ff bij dat je je wagen "zwart"wilt laten doen..... :D o-) o-)

Succes

eliatuning

2200?
was dat met schuren en spuiten erbij? of alleen maar het spuiten van de hele auto

greetz
rather low and slow than high and fast

Wendy

Citaat van: Oost op 21 juli 2006, 00:35:18
Kerel, In Spankeren (dat ligt ongeveer 25 min. bij jou vandaan  8)7) heb je Remy Vos zitten. Volgens velen absoluut een van de beste autospuiter die er is. !-! Y
En er valt met hem serieus te praten over een goede prijs. Ik heb mijn hele wagen laten spuiten en vond dit een koopje! 8)7
Zijn Internet adres is: http://www.remyvos.nl/
Kijk hier maar eens en ik zou zeggen bel hem eens om het een en ander te vragen.

Vermeld er natuurlijk ff bij dat je je wagen "zwart"wilt laten doen..... :D o-) o-)

Succes

En wat was je kwijt dan???

Oost

Ik heb mijn hele wagen daar onder handen laten nemen (Uitdeuken, cleanen, sideskirts monteren, motorcompartiment en kofferruimte spuiten, enz.). Dus de exacte prijs voor alleen het spuiten en eventueel "strak" maken van de wagen weet ik niet precies. Maar meer dan 1500 euri zal het niet geweest zijn. En dan praat ik over Lambo Geel. En dit is nou niet bepaald een goedkoop kleurtje. :D

Het beste lijkt mij om gewoon ff contact op te nemen met Remy en dan weet ik zeker dat je uit de prijs komt. Y

EyesOnly

Citaat van: eliatuning op 21 juli 2006, 02:27:57
2200?
was dat met schuren en spuiten erbij? of alleen maar het spuiten van de hele auto

greetz
Alles erop en eraan. Incl. verwijderen van alle logo's.
Het enige wat ik zelf gedaan heb is de auto er neer gezet en weer opgehaald :)

Het heeft overigens wel 3 weken geduurd....

marcellino

okeej dan ga maar is ff een belletje doen.
Trouwens al meer over remy vos gehoord. maar bedankt voor de tip
later marcel

RaymondTroost

Ik was 1750 kwijt, nieuw kleur met sirelics, deukjes eruit, alle logo's eraf, sloten eruit.. oftewel geheel strak, en dat in 8 dagen.. gemonteerd en wel

EyesOnly

Met of zonder bon? (ofwel met of zonder wettelijke garantie? ;))

Malt

Weet iemand nog een paar goeie adressen in de buurt van eindhoven om onderdelen te laten spuiten?

Malt

Niemand?

Of kan iemand advies geven als je het zelf wilt doen? Ik wil graag mijn spiegels, achterlichten en deurklinken gespoten hebben in het blauw.

Kan ik dit het beste door een spuiter laten doen of kan dit ook zelf?

Alvast bedankt

The Nilles

#12
Kleine onderdelen kun je makelijk zelf doen.
Ik heb een tweetal weken terug mijn onderlip zelf gespoten met een spuitbus, op kleur gemaakt door een verleverancier uit eindhoven. Kun je online primer bestellen, kleur enz.. binnen 3 dagen alles in huis. Werkt perfect.
Grote oppervlakken kun je beter uitbesteden...

Malt

Kun je meer info geven over hoe je het moet aanpakken en wat de kosten ongeveer zijn?

Edgar

zoekfunctie gebruiken  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev