Advertenties


Met de auto op vakantie!

Gestart door bennievandooren, 13 juli 2006, 12:07:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

peterachterop

vooral dat laatste.

Als je bijv een afrit van een snelweg met 100 verlaat en op de motor terug schakeld scheelt t echt wel als wanneer je bijv tot aan t einde vd afrit blijft gassen en dan met de rem vol tot stilstand komt.


bietra

Italianen zijn een gehaast volkje .Ze claxoneren om het minst geringste.Laat je vooral niet opjagen.

Dat klopt inderdaad als een bus, ik rijdt elke dag met een italiaan van en naar het werk.

GVR


EyesOnly

Wij zijn vanmorgen teruggekomen van een weekje monaco en omgeving.
Het coupeetje heeft zich geweldig gehouden in de bergen/heuvels. Ook misstond hij niet tussen een ferrari 360 en 430 in de parkeergarage :x Foto's volgen :D

RuuP

Ook mijn coupeetje heeft mij veel genoegen verschaft. Met 3 man plus bagage lang weekend naar Berlijn (liefdes parade) geweest, bijna continue (heen en terugreis) 150 a 160 km/h gereden. Ik miste alleen de airco met mijn zwarte tuut. pfffffffff warm.

Heb wel bijna 3 volle tanks opgereden, maar verder geen klagen. En dat voor een 10 jaar oud beestje. Chapeau Renault!!!

bennievandooren

Total loss :(

Citaat van: bennievandooren op 13 juli 2006, 12:07:41
Hallo! Ik ga volgende week naar Italie met m'n Coupeetje en nu vroeg ik me af of er nog mensen zijn die goede tips hebben voor deze reis!? (bv als de radiator oververhit raakt water meenemen? (ook maar gehoord hoor haha))

Iemand!!?

carlos

#22
Huh ? Watskeburt ?!

edit:
Citaat van: bennievandooren op  5 augustus 2006, 01:10:05
Nou, weer een Megane minder want nu ben ik de klos! Afgelopen maandag in Italie op een niet verlichtte rotonde geklapt... Airbags eruit, heel de voorkant krom, wiel afgebroken enz enz...

Volgend jaar mooi met het vliegtuig op vakantie  ;( ;( >:( >:( ;( ;( l- N

Damn, klinkt als een flinke klap.. Met jou/jullie alles goed ? Hoe zijn jullie teruggekomen ?


bennievandooren

We zijn toen we even van de snelweg af waren over een weg gereden waar de straat verlichting was uitgevallen vol op een rotonde geklapt die we door het donker alle twee niet gezien hadden! De politie gaf gelukkig ook meteen de uitgevallen straatlichten de schuld! Na twee overnachtingen, treinen, taxi's, de benenwagen en het vliegtuig zijn we weer in Nederland aangekomen... Mooi ### einde van een super vakantie :(

Meganez

Erug klote zeg, met jullie verder alles goed? Waar is het gebeurd? In Italie zelf of op de heen/terug reis?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev