Advertenties


Auto total loss [EDIT] Nieuwe auto :) [/EDIT]

Gestart door EbOoZ, 10 juli 2006, 09:52:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

EbOoZ

Weer wakker heur ;)

Nee maar inderdaad... airbag is toch best handig ;). Ken ook een hoop van die "stoere" gassies hier uit de beurt die altijd zonder gordel rijden, maar die zal ik als een profeet toespreken dat dat ding m'n leven gered heeft :D

Ricardo

Kwestie van je foto's laten zien. En als die gassies nog steeds stoer zonder gordel blijven rijden, tsja  8)7

Ricardo

Kan me de foto's nog goed herinneren Remco.

Egt onbegrijpelijk dat er toch nog mensen zijn die airbags eruit willen halen. Het zal wel  8)7

Goldwheelerke

Amai.....  das t enige bijna dat ik kan zeggen.

Jij hebt echt veeeel geluk gehad, een goeie vriend van me had een paar jaar geleden ook zo'n engeltje op zn schouder zitte met zn toenmalige crx.
Hopelijk geneest t knietje en zo snel zodat je weer kunt gaan kijken voor een nieuwe auto MET airbags jawel.  Zo zie je maar, die dingen zijn dus echt ergens goed voor.

Beterschap alsnog!

gr gerwin

JvE

Ik heb mijn Mazda323 zo is in een sloot gezet, blackout.
Zo rijd je naar je werk, zo zie je het water halverwege de zijruitjes staan (of een boom waar je pook hoort te zitten).

Beterschap en sterkte met de afwikkeling.

Jacob

Beterschap en sterkte met het herstel Danny!!

(tering, zijn toch wel heftige foto's hoor!)

nylez

zoooow, gelukkig valt het met jou nog mee, want je hebt de bomen flink geraakt zo te zien!!

veel beterschap  !-!

Marissie

eyz.. danny..

Beste klap gemaakt..
gelukkig! ben je er goed vanaf gekomen.
beterschap met het herstel..

cornelis

jij bent er idd goed uitgekomen man  !-!

sterkte met je herstel.

megane 2.0 jeffery

jo jo danny,

zo de fuck he,jij heb echt super veel geluk gehad,gelukkig ben je er zelf goed van af gekomen op wat dingetjes na.
sterkte en beterschap met je herstel.

Jeroen

Wow Danny, dit zijn niet de foto's die we willen zien  N

Heel veel sterkte met je herstel  !-!

ThE-BaKeR

Sterkte kerel! Blij dat je het er nog redelijk van af hebt gebracht. Aan de schade te zien, heb je echt wel een engeltje bij je gehad.

bjorn

danny nog veel sterkte en beterschap

EbOoZ

Allemaal dank! !-!

@Jeroen: Nee dat dacht ik al... daarom had ik er maar "Schokkende beelden" achter gezet, anders krijg ik daar weer commentaar op ;)

Vandaag even in het echtje wezen kijken bij de auto en toen kreeg ik het wel even te kwaad. De foto's vertekenen een klein beetje vind ik... vooral de motorkap is in het echt erger.
Daarna nog even op het plaats delict (;)) geweest, maar dat deed me niet zoveel. De bomen lijken niet heel erg beschadigd.

eliatuning

veel beterschap toegewenst hoor danny

hopelijk ben je snel genezen

greetz
rather low and slow than high and fast

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev