Advertenties

Verborgen opties, knopjes, enz enz

Gestart door Yskonyn, 7 juli 2006, 12:29:30

Vorige topic - Volgende topic

Yayo

IN mijn fase twee is mijn panick button om deze functie aan te doen niet mijn alarmlichten  :?. Dat is de knop daaronder waar ik alle deuren op slot kan doen... Weet niet of dat ook in PH1 zit?

Maar als je dus die panick button lang indrukt houd dan hoor je een piep en is de functie ingeschakeld. Zodra ik ga rijden gaan de deuren van zelf op slot.
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Dirc

Ik ga het zo even proberen met de op slot knop:P

Dirc

Dj-Matthe

Citaat van: Yskonyn op 12 februari 2007, 10:35:19
Mijn megane knippert ook met de knipperlichten zodra ik de centrale vergrendeling bedien.
1x als hij open gaat en 2x als hij dicht gaat (of andersom). Volgens de handleiding van de auto is dit echter standaard. Ook zou hij niet moeten knipperen als er een blokkade is op een van de sloten of als een van de deuren niet goed dicht zit, maar dit doet hij dan weer niet. Hij knippert altijd!  :D

dat klinkt wel geinig kan iemand daar meer uitleg over geven?:)

Niels van Dijk

Kun je vaak laten activeren met de clip (uitleescomputer) bij de dealer.

Dirc

Dirc

Laat maar zitten dan, had de route 66 nog niet in mijn vakantieplanning staan en ik woon in brabant:D.

MT

Citaat van: Dirc op  7 juni 2007, 13:21:26
Citaat van: peterachterop op  7 juni 2007, 13:02:34
Citaat van: Dirc op  7 juni 2007, 09:32:06
Klopt het dat een megane phase 1 niet de optie heeft dat de ramen sluiten als je de vergrendeing op de afstandsbediening ingedrukt houdt?
yep dat klopt.
Bij de megane van mn ouders (nieuw model megane II) wil het wel. na sluiten 2 x snel op slot drukken en alles sluit vanzelf.

Zou dit in een phase 1 in te bouwen zijn?

Zeker wel. Een simpele raamsluitmodule inbouwen, deze krijgt een signaal van het relais van de centrale deurvergendeling en laat de ramen sluiten.

Marcelo

Oke :?
en waar is dat te halen MT???

hoor het graag,

Marcelo

MT

Hoi,

bij elke zichzelf respecterende inbouwer van alarminstallaties. Ik heb die dingen vroeger ook ingebouwd op alarminstallaties om zodoende ramen en schuifdaken te sluiten op het moment dat het alarm ingeschakeld werd.

Marcelo

Oke MT,

bedankt voor de info Y

zou je ook een indicatie kunnen geven van wat het ongeveer kan gaan kosten??

het is natuurlijk wel een leuke optie !-!

Tec.X

ik vroeg mij af of ik ergens kon zien of mij renault megane coupe mote carlo uit 99 ook stoelverwarming heeft ??

ik zat laatst in mijn zekerings kastje te kijken en zag daar een zekering zitten onder een plaaytje van een stoelverwarming

iemand een idee ?

Paul

Zal er niet in zitten.
Als het wel het geval is, dan zitten de schakelaars voor de pook waar ook de blokkering van de achterruiten zit.
De zekeringkasten zijn voor de meeste opties voorbereid.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

MT

Citaat van: Marcelo op  4 augustus 2007, 02:49:03
Oke MT,

bedankt voor de info Y

zou je ook een indicatie kunnen geven van wat het ongeveer kan gaan kosten??

het is natuurlijk wel een leuke optie !-!

Sorry daar ben ik iets te lang voor uit deze handel. Maar bel even zo'n inbouwstation op en vraag naar een raamsluitmodule.

MT

Citaat van: MichelCoupe op  5 augustus 2007, 12:17:37
ik vroeg mij af of ik ergens kon zien of mij renault megane coupe mote carlo uit 99 ook stoelverwarming heeft ??

ik zat laatst in mijn zekerings kastje te kijken en zag daar een zekering zitten onder een plaaytje van een stoelverwarming

iemand een idee ?

Waarschijnlijk zal de vorige eigenaar iets hebben ingebouwd en deze lege plek hebben gebruikt om dat van spanning te voorzien.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev