Advertenties

Verborgen opties, knopjes, enz enz

Gestart door Yskonyn, 7 juli 2006, 12:29:30

Vorige topic - Volgende topic

Yayo

En wat kan je dan precies doen Mollie?
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

ForzaMollie

Citaat van: Yayo op  6 juni 2007, 15:01:49
En wat kan je dan precies doen Mollie?

Al je metertjes springen dan trapsgewijs van hun minimale waarde naar hun maximale waarde.

Leuk foto momentje krijg je dan... een diesel die bij 7000 toeren 240 km/u aangeeft :D

Stefan

Geen..... ;)

Volgens mij controleert dan de computer de electronica van de auto ofzoiets...?
correct em if i'm wrong
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

xforce

ForzaMollie

Citaat van: Remko de W. op  6 juni 2007, 18:57:59
maar wat is het nut van deze funktie,
kun je ons dat uitleggen...

Wat is het nut van deuren die automatisch op slot gaan tijdens het rijden, buiten dat het levensgevaarlijk is?

Het hoeft toch niet functioneel te zijn of wel?? Kan dat in elk geval niet terugvinden in het topic...

Dirc

Klopt het dat een megane phase 1 niet de optie heeft dat de ramen sluiten als je de vergrendeing op de afstandsbediening ingedrukt houdt?

Dirk Kuipers

CiteerWat is het nut van deuren die automatisch op slot gaan tijdens het rijden, buiten dat het levensgevaarlijk is?

nieuwere auto's hebben dit al steeds meer, dit is anti car jacking.
In nederland niet echt nodig, maar in bv Zuid-Afrika is het wel makkelijk natuurlijk. ;)

ForzaMollie

en als ik nou buiten bewustzijn in mijn brandende auto zit? Of in het water lig? Wel zo makkelijk als mensen dan de deur open kunnen maken?

peterachterop

Citaat van: Dirc op  7 juni 2007, 09:32:06
Klopt het dat een megane phase 1 niet de optie heeft dat de ramen sluiten als je de vergrendeing op de afstandsbediening ingedrukt houdt?
yep dat klopt.
Bij de megane van mn ouders (nieuw model megane II) wil het wel. na sluiten 2 x snel op slot drukken en alles sluit vanzelf.

Timo Zuiderduin

Citaat van: RS50Jochem op  7 juni 2007, 13:01:39
Ja, idd.. Maar misschien gaat hij wel gewoon van het slot af na een uitklappende airbag.. Ook dit systeem is gebonden aan veiligheidsbepalingen.. Enne, als jij je klink van je eigen auto open wilt doen dan kan dat gewoon.. Vanaf binnen kan je hem gewoon openen ten alle tijde.. Dus stop nou maar erover.. Tenzij je exact weet hoe het werkt..

nou nou nou Jochem,.. die Jongen stelt gewoon een vraag.
hij weet dus niet exact hoe het werkt dus vandaar zijn vragen.

Dirc

Citaat van: peterachterop op  7 juni 2007, 13:02:34
Citaat van: Dirc op  7 juni 2007, 09:32:06
yep dat klopt.
Bij de megane van mn ouders (nieuw model megane II) wil het wel. na sluiten 2 x snel op slot drukken en alles sluit vanzelf.

Zou dit in een phase 1 in te bouwen zijn?

ForzaMollie

Citaat van: Timo Z.(Clio RS) op  7 juni 2007, 13:20:27
Citaat van: RS50Jochem op  7 juni 2007, 13:01:39
Ja, idd.. Maar misschien gaat hij wel gewoon van het slot af na een uitklappende airbag.. Ook dit systeem is gebonden aan veiligheidsbepalingen.. Enne, als jij je klink van je eigen auto open wilt doen dan kan dat gewoon.. Vanaf binnen kan je hem gewoon openen ten alle tijde.. Dus stop nou maar erover.. Tenzij je exact weet hoe het werkt..

nou nou nou Jochem,.. die Jongen stelt gewoon een vraag.
hij weet dus niet exact hoe het werkt dus vandaar zijn vragen.

Ik weet precies hoe het werkt, ik stel alleen een vraag over de functionaliteit. Ik vind het enerzijds een goede "uitvinding", ivm stilstaan aan een stoplicht ofzo (alhoewel in nederland nauwelijks van toepassing), maar was benieuwd naar de meningen over mijn andere beweringen. Dus vandaar :)

Dirc

Citaat van: madmaus op 14 februari 2007, 15:58:55
Citaat van: Yskonyn op  7 juli 2006, 12:29:30

De panic-button inhouden tot hij piept geeft de anti-carjacking optie in de 2-tjes, dit werkt ook in de 1-tjes als ik het goed begrijp?
Om maar de eerste optie af te vuren.  Y

Dit werkt bij mij dus niet.
panic-button is dan toch de knop voor alarmlichten?

Hier werkt het ook niet, hoe lang ik de panic knop (alarm lichten knop) ook ingedrukt houdt, er volget geen piepje.

Ik heb een megane coupe phase1 monte carlo

Dirc

mijne is 1999

ForeverYoung

de mijne ook. en die heeft het ook niet, ondanks dat ie wel een paar andere leukigheidjes heeft (4 airbags bijvoorbeeld)

men is dus vanaf +/- 1998 bij sommige modellen dit soort comfort functies gaan inbouwen. sommige phase 1's hebben het, en sommige phase 2's hebben het. maar dus niet allemaal ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev