Advertenties


Grote beurt en distributieriem laten doen

Gestart door Patricklauw, 4 juli 2006, 12:20:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

distributie riem


peter-1

heb de distrubutie gedaan en de waterpomp  en de spanner of roller
was 300.- euries

Patricklauw


peter-1


francois

Citaat van: peter-1 op 20 september 2006, 19:25:26
heb het laten doen in een garage

In welke garage heb je dat laten doen als ik vragen mag?

Michel Westenberg

Lage prijzen zijn er wel.
Ik heb de distributieriem vorige week laten vervangen.
de mijne betreft een 1.6e.
Totale kosten van arbeidsloon en riem plus spanrollen etc.
€ 210.
erkende garage en goeie service.

Michel Westenberg

geen waterpomp vervangen, want die was pas vervangen.
Normaal gebeurt dat vaak tegelijk.

Michel Westenberg

Nou ja pas, was even geleden maar was nog niet weer aan vervanging toe tijdens het wisselen van de riem.
Had ik ook liever gelijk gehad alleen de vorige eigenaar dacht er anders over kennelijk.

Michel Westenberg

Citaat van: Remko de W. op  3 december 2006, 21:19:41
maar jou redenering van lage prijzen kloppen dan toch niet,
want de pomp is niet vervangen... N
De persoon die deze topic opgezet heeft, heeft toch ook niet om vervanging van de waterpomp gevraagd? Deze vroeg om bedragen van de grote beurt en het vervangen van de distributieriem.
Verder niks.

Patricklauw

Hij is nog niet gaan lekken... *klopt af* ;)

Klapband

Je kan ook kijken op http://www.autogarage.nl. Hier vind je welke bedrijven in de buurt distributieriem en dergelijke doen, zie je ook meteen de kosten.

mark

ik heb laatst ook mijn distributie riem+multiriem vervangen en ik was met 170 euro klaar (heb ik natuurlijk wel zelf gedaan en ik krijg het op pesoneels tarief :))
maar ff een goeie tip als je kan kiezen tussen een motrio waterpomp en een originele pomp kies de originele.want die motrio pomp past niet!!!!
die pomp wou ik ook meteen vervangen en ik had de motrio pomp gekozen en kwam er al snel achter dat die niet paste (ruim 1 mm verschil!!!
dus ik moest helaas de oude pomp er weer opzetten, maar die was gelukkig nog wel goed

het gaat hier om een 1.4 e

Albert001

Grote beurt kosten mij incl. huur brug en materiaal 70 euro ( zelf gedaan )
Dis. Riem als ik die laat vervangen zit ik ongeveer tussen de 100 en 150 euro

Reken maar uit wat ik me dan bespaar met me megane 1.6e uit 98 met 137500 op de klok
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

f1team

#28
mijn coupe van bj 2000 heb net apk gehad was niets aan maar ik heb de distributieriem met spanrol geleiderol en waterpomp vernieuwd en ik was 655,45 euro kwijt  >:( >:( >:( en was geen beurt bij anders was ik nog meer kwijt

Roadkill (Michiel)

@ Mark,wel raar wat betreft die Motrio waterpomp,aangezien het gewoon Renault spul is,misschien gewoon eentje met een produktie foutje? Heb vroeger best wel wat distributieriemen vervangen,maar bij de Meg laat ik het mooi doen,mij te krap onder de kap,enne garantie is ook best lekker als je veel rijd... (dus dan maar wat meer betalen,en me weekend vrij houden voor de leuke klusjes :D)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev