Advertenties

Schade door landbouwvoertuig

Gestart door Rick Santbergen, 1 juli 2006, 16:29:54

Vorige topic - Volgende topic

Rick Santbergen

Vandaag is auto naar schade bedrijf gebracht, volgens eigenaar is schade rond de 2.200 euro omdat achterzijpaneel gerimpeld is. Morgen komt de schade expert.

EbOoZ

Ff tussendoor... Had je Wrecked bij voorbaat al uitgekozen of na het schadegevalltje :D ;)

Rick Santbergen

Zo heet ik al jaren op internet en verder, mede door mijn scooter verleden  :q

GVR

Rick Santbergen

Schade expert is langs geweest.
Schade is €2.200 euro en dagwaarde is €3.750 als hij dus een opkoper vind die er meer dan €1.550 op bied word hij total loss verklaard volgens meneer de expert.

RaymondTroost

wees maar niet bang, dat zal niet gebeuren hoor.. wat een klote expert is dat dan!

Rick Santbergen

Het schade bedrijf ging er vanuit dat ze wel iemand vonden, hij zou door de expert op internet worden gezet waar opkopers kunnen bieden. Weet iemand toevallig adressen van zulke sites?

GVR

Dat kan toch niet waar zijn. :? Hij kan pas totalloss verklaard worden als de dagwaarde lager ligt dan de reparatie waarde. Y Zoals ik het zie mag jij eisen dat de auto gemaakt wordt of in ieder geval mag je het schade bedrag op je rekening wordt uitgekeerd. En wat jij er dan mee doet is jou zaak. :)

dennis (red-devil)

dat gevaletje heb ik ook gehad met mijn vorige auto als de schade 2000 euro is zeg maar en word dan totalos verklaart en een op koper geeft er 1000 euro voor dan kun je kiezen of je krijgt 2000 euro en je bent de auto kwijt of je krijgt 1000 euro met behoud van je auto tis heel krom maar je kunt er niet echt veel tegen doen

dit is maar een voorbeeld hoor
Red-Devil

Rick Santbergen

Wat dennis (red-devil) zegt klopt. Ik wist ook niet dat dit zo was, maar na onderzoek blijkt dit de normale manier van zakendoen bij een verzekering te zijn. K*T NAAIERS

GVR

Ben je niet rechtbijstand verzekerd?

Rick Santbergen

Jawel maar dat maakt niet uit! Gebruik google maar eens, dit is de manier van werken. En geef ze eens ongelijk. Hun zeggen gewoon: "Het schade bedrag is het bedrag wat de auto waard was min wat de auto nu waard is"

dennis (red-devil)

maar als je slim bent haal je de velgen en je spoiler er af ben je die in iedergeval niet kwijt
Red-Devil

GVR

En als je het nou goedkoper kan laten maken??En dus minder vd verzekering eist??

Stefan

de eigenaar van dat landbouw voertuig is toch de schuldige!!! :? (Daar gaan we ff vanuit)
die persoon draagt dan toch verantwoording voor de schade die jij lijd?
of snap ik het niet?

Overigens zou je idd eens kunnen kijken of er iemand is die het "zwart"  voor je kan repareren Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev